Assassin's Creed Valhalla - uczone księgi: Wschodnia Anglia

Gdzie znaleźć księgi umiejętności we Wschodniej Angli, jak zdobyć.

W tej części poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla przedstawiamy miejsca w regionie Wschodnia Anglia, w których znajdziesz uczone księgi. W tekście znajdziesz również sposób pozyskania każdego z tych skarbów. We Wschodniej Anglii czekają na ciebie 3 skarby z tej grupy.

Uczona księga #1 - Skryty zryw

Pierwszą księgę z umiejętnością znajdziesz w Zrujnowanej wieży (1), lokacji w północno-zachodniej części regionu. Najłatwiej jest rozpocząć od znajdującego się w tym miejscu punktu kontrolnego. Od niego odwróć się o 180 stopni, stań na krawędzi i spójrz na dół. Na samym dole zobaczysz deski do zniszczenia (2).

267

Zejdź niżej, przestrzel deski (3) przy pomocy łuku, a następnie wskocz do nowego przejścia. Wylądujesz tuż obok dzbanów z olejem (4). Strzel w nie, by zniszczyć ścianę, a następnie wejdź do środka i zbierz księgę z umiejętnością Skryty zryw.

268

Uczona księga #2 - Nawałnica toporów

Druga uczona księga w tym regionie znajduje się na południowy wschód (5) od Northwic. Na miejscu trafisz na ruiny budynku przypominającego klasztor. Wbiegnij do środka przez zachodnie wejście (6).

269

Gdy tylko przekroczysz drzwi, ustaw kamerę lekko w lewo i do góry. Na wprost zobaczysz ścianę (7) - musisz wdrapać się po niej na górę. Tam też, na ołtarzu, znajdziesz uczoną księgę, której przeczytanie pozwoli ci nauczyć się zdolności Nawałnica toporów.

270

Uczona księga #3 - Cios w biegu

Trzecia i ostatnia księga umiejętności znajduje się niedaleko poprzedniej, we wschodniej części regionu, wewnątrz zamku Dunwic (8). W tym miejscu znajduje się sporo wrogów, poświęć więc chwilę na ich eliminację, a następnie wbiegnij po schodach na górę, w głąb zamku. Trafisz tam na klucz (9). Zbierz go, a następnie zniszcz podłogę (10) przy pomocy dzbanów z olejem - znajdują się one dosłownie kilka metrów od niej, nie sposób ich przegapić.

271

Zeskocz na dół i przesuń na bok regał (11) blokujący drzwi. Drzwi z kolei otwórz za pomocą niedawno zdobytego klucza. Wejdź do środka pomieszczenia i zbierz uczoną księgę (12), która leży na stojaku. Dzięki temu nauczysz się zdolności Cios w biegu - bądź rozwiniesz ją na drugi poziom, jeśli zebrałeś już ją we wcześniejszych regionach.

272

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie uczone księgi

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety