Assassin's Creed Valhalla - mapa skarbów: Wschodnia Anglia

Znalezienie mapy skarbów we Wschodniej Anglii, gdzie zakopany jest skarb.

W niniejszym rozdziale poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla przedstawiamy miejsce i sposób zdobycia mapy skarbów regionu Wschodnia Anglia. Znajdziesz tutaj także dokładną lokalizacje zakopanego w ziemi skarbu.

By zdobyć mapę skarbów udaj się do południowej części regionu Wschodnia Anglia, do lokacji o nazwie Nadzieja Edmunda (1). Na miejscu znajdziesz niewielki budynek (2), jednak by do niego wejść musisz wpierw zdobyć klucz.

240

Odwróć się w kierunku południowym i udaj się do wieży (3). Wejdź do środka, a następnie ustaw kamerę do góry. Zauważysz drabinę - strzel w zamek (4), by opuścić ją do ziemi, a następnie wejdź na wyższy poziom. Na podłodze, na wprost od drabiny, znajdziesz klucz.

241

Wróć teraz do wspomnianego wcześniej budynku, otwórz drzwi i zbierz mapę (5) ze stołu. Otwórz ekwipunek i ją przeczytaj.

242

Skarb zakopany jest na niewielkiej wyspie (6) we wschodniej części regionu. Pomiędzy ruinami budynków czekał będzie przedmiot do wykopania (7). Wydobądź go, by zdobyć element dekoracyjny do twojego okrętu.

243

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie mapy skarbów

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety