Assassin's Creed Valhalla - anomalia animusa: Ledecestrescire (Anglia)

Lokacja i sposób rozwiązania anomalii animusa w Ledecestrescire.

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla przedstawiamy miejsce rozpoczęcia anomalii animusa w regionie Ledecestrescire. Tekst uzupełniony jest o szczegółowy opis rozwiązania zagadki związanej z tą właśnie aktywnością.

Swoją najpewniej pierwszą w grze animalię animusa znajdziesz w południowej części mapy (1), tuż obok twojej własnej osady, Kruczej Przystani. By rozpocząć tę aktywność, wejdź w interakcję z niebieskim symbolem (2) unoszącym się nad ziemią.

054

Od tego momentu kierować będziesz poczynaniami Layli, kobiety, którą znasz z wątku fabularnego. Przed tobą pojawi się także szereg niebieskich platform (3), po których musisz się wspiąć i dotrzeć na drugi koniec konstrukcji.

055

Wbiegnij po kilku platformach, by dotrzeć do miejsca z projektorem (4). Wejdź z nim w interakcję i obróć promień wystrzeliwany z niego w prawo, by rozświetlić blok (5). W tym momencie możesz na niego swobodnie wejść - pozbawiony wiązki z projektora blok staje się przeźroczysty, a ty przelecisz przez niego jak przez powietrze.

056

Kontynuuj wspinaczkę aż dojdziesz do kolejnego projektora. Ustaw go tak, by rozświetlić blok znajdujący się przed tobą (6).

057

Opuść projektor, wdrap się po świeżo aktywowanym bloku i wejdź w interakcję z kolejnym projektorem. Ten ustaw tak, by rozświetlał kolejny, nieaktywny blok (7).

058

Wróć się teraz do poprzedniego projektora i ustaw go tak, by rozświetlić blok po drugiej stronie (8). Wespnij się na górę, wejdź w interakcję z tamtejszym urządzeniem i wykorzystaj go, by aktywować pozostałą część ścieżki.

059

Po krótkiej wspinaczce trafisz na kolejne rozwidlenie. Wdrap się na blok po lewej stronie, gdzie znajdziesz zwierciadło (9). Odbija ono promień z projektora i przekazuje go dalej. Ustaw zwierciadło tak, by rozświetlało najdalszy, nieaktywny blok (10).

060

Zeskocz na dół i podejdź do projektora z lewej strony (11). Ustaw wiązkę tak, by świeciła na zwierciadło, którym przed momentem manipulowałeś. Projektor z prawej strony (12) ustaw z kolei tak, by wiązka padała na nieaktywny blok obok tego, który rozświetlany jest przez promień ze zwierciadła. W ten sposób utworzy się pełna ścieżka.

061

Dotrzesz do kolejnego miejsca z wiązkami. Zbliż się do projektora po lewej stronie (13) i ustaw jego wiązkę tak, by padała na blok obok zwierciadła (14).

062

Podejdź teraz do zwierciadła i ustaw je tak, by wiązka świeciła na wprost, na jeden z dwóch nieaktywnych bloków (15). Ponownie wróć do projektora, którym przed momentem manipulowałeś i ustaw go tak, by rozświetlił drugi blok (16).

063

Po twoich ostatnich przeróbkach ścieżka do końca tej zagadki powinna zostać odblokowana. Wespnij się na ostatnią platformę i wejdź w interakcję z lewitującym tam obiektem, by zakończyć tę anomalię. Twoją nagrodą będzie krótka scena przerywnikowa.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety

Spis treści: Assassins' Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami