Assassin's Creed Valhalla - runy: jak używać i zdobyć, więcej slotów

Umieszczanie run w gniazdach.

Runy w Assassin's Creed Valhalla to specjalne kamienie, które możesz umieścić w różnych elementach ekwipunku, aby zwiększyć pewne atrybuty. Na tej stronie opisujemy ten proces, a także podpowiadamy, gdzie odszukać te cenne przedmioty.

Na początek bardzo ważna informacja: runy umieszczone w przedmiotach mogą być swobodnie wyjmowane i przekładane do innych elementów ekwipunku - nie ma tu żadnych ograniczeń, więc gra pozwala na eksperymentowanie bez utraty kamieni.

Aby umieścić runę w danym przedmiocie, wskaż go na karcie Ekwipunek, a następnie skorzystaj z opcji Runy.

assassins_creed_valhalla_runy_1

Na nowym ekranie zobaczysz spis run (1), które pasują do wybranego przez ciebie przedmiotu - nie wszystkie kamienie da się umieszczać w dowolnym elemencie ekwipunku. Są tu też wskazane atrybuty zwiększane przez runy (2).

assassins_creed_valhalla_runy_2

Wybierz slot na runę (3) - jeśli jest ich więcej niż jeden - a następnie umieść runę w gnieździe (4).

assassins_creed_valhalla_runy_3

Aby wyjąć runę, po prostu ponownie wybierz ją z listy po prawej stronie.

Runy na ekranie ekwipunku

Stan run możesz podejrzeć na ekranie głównym ekwipunku. Przedmioty, w których można umieścić runę, mają w prawym dolnym rogu niewielką kropkę lub kropki (5). Puste kropki to puste gniazda, a białe to sloty, w których znajdują się runy.

assassins_creed_valhalla_runy_4

Wszystkie posiadane runy możesz przejrzeć, otwierając sakwę.

assassins_creed_valhalla_runy_5

Więcej slotów na runy

Jeżeli przedmiot nie ma żadnego slotu na runy lub chcesz uzyskać ich więcej, musisz udać się do kowala, aby zwiększył jakość tego elementu ekwipunku.

Kwestię zwiększania jakości opisujemy na naszej stronie o ulepszaniu przedmiotów.

Gdzie znaleźć runy

Niestety, nie ma łatwego sposobu na znalezienie run. Eksploruj świat i przeczesuj jego zakamarki, aby zdobyć ich więcej.

Runy mogą być zarówno nagrodą w zadaniu głównym czy pobocznym, jak i przedmiotem, który znajdziesz w skrzyni.

Następnie: Assassin's Creed Valhalla - osada: rozwój, nowe budynki i usługi

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - ulepszanie przedmiotów: broni i zbroi

PS Plus: marzec 2021 - pełna oferta

Final Fantasy 7 Remake, Remnant from the Ashes i inne.

Sony zamyka Japan Studio

Najstarszy zespół deweloperski firmy.