Ghost Recon Breakpoint - Za honor

Zadanie dodatkowe w Fen Bog.

Tę misję poboczną możesz rozpocząć najwcześniej po ukończeniu zadania Dusza w spokoju. Gdy już ci się to uda, możesz zacząć kolejne zlecenie automatycznie, wystarczy bowiem, że porozmawiasz z kobietą na cmentarzu, gdzie zakończyło się wspomniane wcześniejsze zadanie.

Po dialogu wprowadzającym musisz dowiedzieć się, co stało się z Shiro, przyjacielem dziadka zleceniodawczyni. Na początek musimy uzyskać dodatkowe informacje na temat sposobu dotarcia Shiro do prowincji Liberty. Udajemy się więc do pierwszego punktu na południu (1) (najlepiej śmigłowcem).

039

Śmigłowiec będzie potrzebny tym bardziej, że miejsce znajduje się za wielkim murem. Jest chronione przez kilku żołnierzy Sentinela. Dwóch z nich posiada nad głowami ikonki „i”, a więc nie warto ich zabijać. Zamiast tego, pozbądź się snajpera z wieży, a następnie zajdź któregoś z informatorów od tyłu i przesłuchaj.

Uważaj także na drona, który może być używany w pobliżu - przeciwnicy zostaną zaalarmowani, jeśli zostaniesz zlokalizowany. Po uzyskaniu informacji od wroga, zauważysz na mapie aż pięć nowych celów - wystarczy jednak, że zrealizujesz jeden z nich. W tym celu udaj się do punktu najbliższego, bezpośrednio na południe. Musisz przedostać się do willi z basenem (2).

040

Na jej parterze znajduje się laptop z wymaganymi informacjami. Wejście tam może być jednak utrudnione - okolica jest dość silnie strzeżona przez wrogich żołnierzy i sprawdzana dronami. Ciche działanie jest tu jednak jak najbardziej możliwe.

Udaj się do kolejnego punktu, nieopodal w górach. Znajduje się tam niestrzeżony wrak samolotu, a obok niego pozostałość po samochodzie. Przy nim też znajdziesz skrzynię z danymi wywiadowczymi. Zbadaj poszlakę, po czym udaj się do prowincji Seal Islands - kolejny obóz przeciwników to twój cel.

Zanim jednak tam wkroczysz, warto skorzystać z drona i oznaczyć wszystkich nieprzyjaciół. Większość z nich ma stałe ścieżki patrolowania, więc jeśli czujesz się dobrze ze snajperką, możesz się ich łatwo pozbyć. Kluczem jest przesłuchanie któregokolwiek wroga z ikoną „i” nad głową. Sprawdzamy poszlakę, po czym kierujemy się we wskazane miejsce, do okopów (3).

041

Zabieramy więc kolejne dane wywiadowcze, a po sprawdzeniu poszlaki przenosimy się na północ prowincji Smuggler Coves. Po raz kolejny wskazane jest ciche działanie - do lokacji wejdź od głównego wjazdu, pozbądź się wroga ze strażnicy po lewej stronie i przesłuchaj najbliższego przeciwnika z „i” nad głową.

Następnie wycofaj się, nawet jeśli zostałeś zauważony. Po uspokojeniu sytuacji udajemy się do nowoczesnego kompleksu budynków nieopodal najbliższego jeziora. Stosowną informację znajdziesz w głównym budynku (4) możesz dostać się tam siłą lub działając po cichu.

042

Po zbadaniu poszlaki udaj się do kolejnego punktu, w lesie na wysokim wzniesieniu. Dostaniesz się tam najłatwiej helikopterem. Sprawdź dane wywiadowcze i przenieś się na północ prowincji New Agryll. Na jednym ze wzgórz, w małej drewnianej konstrukcji, znajdziesz kolejną wskazówkę.

043

Czeka nas kolejna wycieczka, tym razem do japońskiego schronu w prowincji Silent Mountain w środkowej części mapy. Tam, w ośnieżonych górach, odnajdujemy finalną lokację, czyli wspomniany japoński schron (5).

W środku badamy wskazane rzeczy, a na końcu rozmawiamy z Yumą, kończąc tym samym to przydługawe zadanie.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - Ekowojowniczka

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - Dusza w spokoju

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami