Ghost Recon Breakpoint - Masa krytyczna

Zadanie dodatkowe w Erewhon.

To kolejne zadanie dla Madsa Schulza, którego znajdziesz klasycznie - w jednym z namiotów w jaskini Erewhon. Zadanie aktywujesz dopiero jakiś czas po ukończeniu misji Duchy przeszłości - przez jakiś czas po tym zajmij się więc innymi aktywnościami.

Od czasu do czasu zaglądaj do Erewhon i zagaduj do Schulza - w końcu dostępna będzie misja Masa krytyczna. Otrzymasz informację o pewnej karcie dostępu. Naszym zadaniem jest dowiedzenie się, co otwiera wspomniany przedmiot. W tym celu udajemy się do wschodniej części prowincji Sinking Country, gdzie znajduje się Howard Port (1).

026

Po dotarciu na miejsce okaże się, że cały port jest bardzo silnie strzeżony. Klasycznie już w takich momentach warto więc wykorzystać drona do oznaczenia nieprzyjaciół. Przede wszystkim skup się na cichej eliminacji snajperów znajdujących się w najwyższych punktach portu (2). Możesz do tego wykorzystać snajperkę z tłumikiem.

027

Nawet jeśli działasz w pojedynkę, zdobycie informacji od żołnierza z ikoną „i” nad głową nie powinno przysporzyć trudności. W pierwszej kolejności zabij snajpera na wieży po lewej od głównego wejścia do portu. Następnie trzymaj się lewej strony.

Stopniowo i po cichu eliminuj wrogów w zasięgu wzroku, kierując się w stronę wody i kontenerów. Uważaj jednak, aby nie zabić Sentinela z ikoną „i” nad głową - lepiej zakraść się za jego plecy (3), ogłuszyć i przesłuchać - Ghost Recon Breakpoint - jak przesłuchać wroga.

028

Gdy uzyskasz już informacje ewidencji transportów, udaj się do starego centrum dowodzenia na terenie portu. Możesz oczywiście próbować wciąż działać po cichu lub spróbować zakraść się do automatycznej wieżyczki (4) stojącej w centralnej części portu. Po złamaniu jej zabezpieczeń możesz nią sterować i bezproblemowo pozbyć się wszystkich wrogów w okolicy.

029

Dane wywiadowcze znajdziesz na górnym piętrze głównego budynku (5) portu. Leżą na jednym z biurek. Po ich podjęciu i zbadaniu musimy udać się do Camp Ferret.

030

Wspomniane miejsce znajduje się w obszarze nazwanym Teren Zamknięty 1, czyli prowincji w południowej części mapy. Jeśli zdecydujesz się dotrzeć tam śmigłowcem, będąc prawie u celu uważaj na obronę przeciwlotniczą - trzymaj się blisko ziemi, a gdy zobaczysz komunikat o nadlatującym pocisku rakietowym, spróbuj natychmiast wylądować lub chociaż obniżyć znacząco pułap.

Pomarańczowy znacznik misji to wejście do podziemnego schronu (6). Tym razem ciche rozwiązanie nie wchodzi w rachubę - jeśli nie grasz w kooperacji, stopniowo pozbywaj się kolejnych grup nieprzyjaciół, aż w końcu sytuacja się uspokoi. Wejdź do środka i skręć na końcu w korytarz po prawej stronie.

031

Twoim celem jest dotarcie na najwyższe piętro kompleksu, do którego prowadzą dwie klatki schodowe - spenetruj korytarze w ich poszukiwaniu, po czym, gdy znajdziesz się na samej górze, pozyskaj dane z notatnika (7) leżącego na szafce.

032

Po zbadaniu poszlaki okaże się, że ślad prowadzi do składu żywności w „Klubie dżentelmenów” - uwaga, wskazania znacznika misji mogą być mylące. Pod żadnym pozorem nie wychodź teraz na zewnątrz, tylko zejdź do poziomu zero i wsiądź do jednego ze znajdujących się tam pojazdów. Następnie kieruj się na północ, przemierzając bardzo długi i ciemny tunel (8).

033

Po eliminacji niewielkiej grupy nieprzyjaciół, kieruj się pomieszczeniami w stronę południowego wschodu, gdzie zauważysz drzwi otwierane na panel (oznaczone pomarańczowym znacznikiem misji). Wykonaj na nim interakcję, a gdy dotrzesz do kolejnych drzwi, okaże się, że trzeba przywrócić im zasilanie. W tym celu podążaj za czarnym przewodem (9) leżącym na ziemi.

034

Następnie wykonaj interakcję na skrzynce elektrycznej (10) i wróć do wspomnianych drzwi. Za nimi zabij jednego przeciwnika i przyjrzyj się (przytrzymaj przycisk wyświetlony na dole ekranu) wiszącej bombie na samym środku pomieszczenia.

Później wykonaj interakcję na niebieskim plakacie wiszącym na ścianie, po czym zrób to samo z mechanizmem na biurku. Teraz masz 20 sekund na opuszczenie pomieszczenia i zamknięcie za sobą drzwi przy wykorzystaniu panelu, któremu wcześniej przywracałeś zasilanie. Udaj się do jaskini, gdzie porozmawiasz z Schulzem - misja zostanie zakończona.

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - Duchy przeszłości

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami