Producent No Man's Sky: twórcy Fallout 76 i Anthem powinni zachować ciszę po problematycznych premierach

Rada od doświadczonego dewelopera.

EA, Microsoft, Bethesda i każdy inny wydawca, który zmaga się z krytyką gier po premierze, powinien na pewien czas urwać kontakt ze społecznością i mediami - twierdzi główny producent No Man's Sky i szef studia Hello Games, Sean Murray.

- Widziałem, że EA, Microsoft i Bethesda starają się udobruchać graczy, rozmawiając z nimi, ale tak naprawdę to nie działa. Widać to za każdym razem, kiedy któryś z wielkich wydawców próbuje rozwiązać problem dialogiem, ale w efekcie zostaje zaangażowany w konflikt ze społecznością - tłumaczył deweloper w rozmowie z Games Radar.

fal1
Po Anthem gracze spodziewali się czegoś więcej

Murray nie wymienił żadnego tytułu gry, ale nietrudno zrozumieć, o jakich pozycjach mowa. Zarówno Anthem, Sea of Thieves i Fallout 76 spotkały się po premierze z wyraźną krytyką, między innymi ze względu na niewielką ilość zawartości i niedotrzymanie obietnic przez twórców.

Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku No Man's Sky - w okresie premiery produkcja borykała się z wieloma problemami i okazała się dla mnóstwa graczy rozczarowaniem. W wywiadzie Murray przypomniał, że studio Hello Games niemal przez dwa lata zrezygnowało z kontaktu z fanami i dziennikarzami.

- To było naprawdę trudne. Tak wiele razy siadałem i przygotowywałem doskonały wpis na blogu, tłumaczący wszystkie sprawy odnośnie prac nad grą czy zapowiadający ulepszenia. Zrozumiałem jednak, że biorąc pod uwagę sytuację, brak nam wiarygodności.

Warto nadmienić, że od czasu premiery No Man's Sky Hello Games ciężko pracowało, by uczynić grę ciekawszą i bogatszą w zawartość. Gra o eksploracji kosmosu i odkrywaniu nowych planet otrzymała już szereg aktualizacji i większych dodatków, między innymi tryb wieloosobowy.

Źródło: Games Radar

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami