Cyberpunk 2077 jest bardziej nieliniowy od Wiedźmina 3 - zapewnia twórca zadań

Ma też bardziej złożone misje.

Cyberpunk 2077 zapewnia największą wolność ze wszystkich dotychczasowych gier studia CD Projekt Red, nie tylko w ramach wyborów fabularnych, ale też samej rozgrywki - wynika z wywiadu z deweloperem gry.

Mateusz Tomaszkiewicz - reżyser zadań - stwierdził, że możliwość swobodnego decydowania o sposobie wykonania misji oraz nieliniowa struktura odróżnia Cyberpunk 2077 od serii Wiedźmin. Tym samym gra zaoferuje nowy rodzaj doświadczenia.

- Wciąż mamy tu elementy, które pojawiały się w naszych poprzednich projektach. Chodzi o decyzje, konsekwencje czy dobrze napisane postacie. To, co wynosi Cyberpunk 2077 do następnego poziomu, to nieliniowość rozgrywki - powiedział Tomaszkiewicz.

cp2
Twórcy stawiają na całkowitą wolność działania

- Oznacza to, że jest wiele metod na ukończenie zadań, opartych między innymi na stworzonej przez gracza postaci czy narzędzi, których używa.

Deweloper przekonuje, że seria Wiedźmin charakteryzuje się nieliniowością wyłącznie w kontekście narracyjnym, ale rozgrywka pozostaje w większości niezmienna. Wspomniany model zabawy ma ulec zmianie w nowej grze studia, chociażby dzięki złożoności misji.

Cyberpunk 2077 nie ma jeszcze wyznaczonej daty premiery. Prace nad projektem są jednak na zaawansowanym etapie, a gra zostanie zaprezentowana na E3 2019, gdzie Polacy szykują „mocny” pokaz.

Źródło: AreaJugones

Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:

Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami