Deweloperzy ze studia From Software przy okazji Sekiro: Shadows Die Twice chcą osiągnąć na PlayStation 4 Pro 60 klatek na sekundę, przy 1080p. Wstępną analizę produkcji przeprowadzili nasi koledzy z brytyjskiej redakcji Digital Foundry.

Nowa gra twórców Dark Souls aktualnie nie działa na PS4 Pro w 4K, ale osiąga wspomniane 60 FPS. Digital Foundry twierdzi, że obraz wyświetlany jest średnio w 40 klatkach na sekundę - zyskując na płynności na otwartych przestrzeniach, a tracąc podczas niektórych walk, kiedy dużo dzieje się na ekranie.

Według dziennikarzy, warstwa graficzna jest bardzo dopracowana, pomimo że to wczesna wersja produkcji - gra debiutuje 22 marca. Zwrócono uwagę między innymi na możliwe do zniszczenia obiekty czy animację materiałów, np. ubrań. Gra nie zacina się i jest pozbawiona glitchy.

Nie zabrakło też wysokiej jakości wygładzania krawędzi i rozmycia ruchu, realistycznego ognia i odbić na powierzchni wody oraz promieni słońca, przedzierających się przez gałęzie drzew.

Digital Foundry przekonuje, że Sekiro to najbardziej innowacyjna gra studia, między innymi dzięki środowiskom inspirowanym kulturą japońską. Choć szkielet serii Souls pozostał, „gra zasługuje, by traktować ją jako osobny byt”.

Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - Poradnik, Solucja

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz