Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowe detale na temat kampanii fabularnej w Titanfall 2

Jest też gameplay.

Ostatni pokaz kampanii fabularnej w strzelance Titanfall 2 jest źródłem nowych szczegółów na temat tego trybu rozgrywki. Pierwsza odsłona serii była krytykowana za brak tej opcji zabawy, lecz opinie wzięto sobie do serca - twórcy szykują ambitną opowieść.

- Wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć jakąś więź między pilotem i tytanem - zapewnia producent Drew McCoy w rozmowie z Eurogamerem. - Na początku w ogóle się to nie sprawdzało. Potem ktoś zasugerował opcję rozmawiania z tytanem. Najpierw zareagowałem negatywnie, ale taka możliwość bardzo pomogła.

Przeprowadzona przez Respawn Entertainment prezentacja oferowała spojrzenie na kilka wczesnych poziomów oraz na jeden scenariusz z połowy przygody. Różnorodność w łączeniu większych obszarów i dynamicznych, skryptowanych scen akcji sugeruje, że tryb ten nie będzie po prostu dodatkiem do zmagań sieciowych.

- Każdy gra w innym tempie, ale to najdłuższa kampania, nad jaką pracowałem - dodaje deweloper, odpowiedzialny w przeszłości między innymi za dwie odsłony Call of Duty: Modern Warfare.

Poza dobrze znanym bieganiem po ścianach i ślizganiem pod przeszkodami nie zabraknie także spokojniejszych scen, gdzie te same ruchy wykorzystamy do rozwiązania prostych zagadek platformowych.

Wspomniane rozmawianie z tytanem również jest nieco bardziej rozbudowane, z opcjami dialogowymi i budowaniem zaufania.

Zobacz na YouTube

Głównym bohaterem produkcji jest Jack Cooper, żołnierz frakcji militia. Nasza postać marzy o zostaniu pilotem własnego mecha, w tajemnicy pobierając lekcje od kapitan Lastimosy. Wkrótce ruszamy jednak na odległą planetę w ramach operacji Broadsword, gdzie - nie zdradzając interesujących szczegółów - niespodziewanie pozyskujemy własnego tytana, lecz zostajemy odcięci od sojuszników.

Najważniejszą gwiazdą Titanfall 2 jest chyba właśnie BT-7274 - lub BT, dla przyjaciół. Razem z robotem przeskakujemy przez rozpadliny, zwiedzamy opuszczone fabryki i walczymy. Ten ostatni element obejmuje różne umiejętności i ekwipunek z trybu wieloosobowego, a całość przypomina nieco styl serii Far Cry.

- Można się skradać, można otwarcie zaatakować, można pobawić się w snajpera - wyjaśnia McCoy. - Gracze dostają opcje. Chodzi o to, jakie bronie najbardziej się nam podobają. W walce jest sporo swobody.

Titanfall 2 ukaże się 28 października na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Read this next