W Early Access sprzedano już milion egzemplarzy ARK: Survival Evolved

Plus: szersze wsparcie dla modów.

Symulator przetrwania w świecie pełnym dinozaurów - ARK: Survival Evolved - osiągnął już sprzedaż na poziomie miliona egzemplarzy.

ARK: Survival Evolved dragon
A co to za gatunek?

Produkcja studia Wildcard to kolejny wielki hit z programu Early Access, w którym popularność zdobywało między innymi DayZ i H1Z1.

ARK: Survival Evolved na osiagnięcie miliona potrzebowało zaledwie 30 dni - tytuł debiutował 2 czerwca.

Studio Wildcard planuje pozostać w programie Early Access przez około rok, z pełną wersją zaplanowaną na czerwiec 2016, razem z debiutem na konsolach.

W planach jest konwersja PlayStation ze wsparciem dla Project Morpheus, wydanie na Xbox One w ramach ID@Xbox, a także publikacja na Steamie, z obsługą dla Oculus Rift oraz dla funkcji społecznościowych, takich jak Workshop.

Ten ostatni element jest właśnie rozwijany. Wildcard ogłosiło rozpoczęcie współpracy z Epic Games, by przygotować dla ARK narzędzia do tworzenia modyfikacji na Unreal Engine 4. Posiadacze gry mogą korzystać z edytora już teraz, dzieląc się swoimi projektami na Steamie.

ARK: Survival Evolved jest przez następne kilka godzin przecenione na Steamie i kosztuje 17 procent mniej - 23,23 euro (ok. 98 zł).

W grze wcielamy się we współczesnego łowcę, przeczesującego okolicę pełną gadów. Te możemy nawet oswajać i zamieniać na środek transportu. Obecnie - jak to często bywa w Early Access - w produkcji nie brakuje błędów, usuwanych w kolejnych aktualizacjach.

Krótka przerwa? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami