Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wiedźmin 1 - Szczur: upiory, Coleman

Pozbądź się upiorów z domu, w którym straszy.

Misję Szczur w grze Wiedźmin 1 możesz rozpocząć, jeżeli zleceniodawca Coleman żyje, co jest uzależnione od tego czy w rozdziale 1 w zadaniu Nocni goście broniłeś towaru przed scoia'tael (Coleman żyje) czy też pozwoliłeś zabrać go wiewiórkom (Coleman będzie martwy). Colemana [1] znajdziesz w Misiu Kudłaczu , wieczorami, na tyłach, na prawo od karczmarza.

Drugim warunkiem do rozpoczęcia tego zadania jest przejście fragmentu z magazynem w slumsach w ramach misji Podejrzany: Vincent Meis. Zapytaj Colemana o pracę dla siebie. Ten zaproponuje ci zabicie kilku upiorów przebywających w domu [2] na północy. Rozpraw się z nimi przy pomocy srebrnego miecza. Jeśli chcesz, to zejdź do piwnicy i po zabiciu kilku kolejnych potworów zabierz butelki z winem związane z innym zadaniem dodatkowym o nazwie Niezwykłe wino.

Wróć do karczmy. Okaże się, że Colemana w niej nie ma, a karczmarz powie ci, że ten często robi podejrzane interesy. Poprosi cię również o dowiedzenie o co w nich chodzi. Skieruj się na groblę [3] na zachodzie, gdzie będziesz świadkiem interesów między Colemanem, a Vincentem ze straży miejskiej. Ten pierwszy zapłaci ci i poprosi o dyskrecję.

Wróć do karczmy i zdecyduj, czy przekażesz karczmarzowi wiadomość o interesach Colemana czy też nie. Utrzymanie tajemnicy ustawi do nas przychylnie Vincenta i zapewni zadania zapewni niepodważalny dowód jego niewinności w zadaniu Podejrzany: Vincent Meis. Zdradzenie sekretu zaowocuje otrzymaniem pieniędzy od Baraniny.

Następnie: Wiedźmin 1 - Niezwykłe wino, Konrad

Spis treści: Wiedźmin 1 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wiedźmin 1 - Pracujące dziewczyny: Carmen, kurtyzany

Read this next