Skip to main content

Zamów kolekcjonerski ALMANACH i odbierz darmową grę na GOG

Odkryj gatunek gier przygodowych, które oczarowały świat.

Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Seria Assassin's Creed sprzedała się w ponad 140 milionach egzemplarzy

Najpopularniejsza marka Ubisoftu.

Firma Ubisoft ujawniła statystyki dotyczące swoich kluczowych marek. Okazuje się, że sprzedaż gier z serii Assassin's Creed przekroczyła 140 milionów egzemplarzy, dzięki czemu jest najpopularniejszą w katalogu wydawcy.

Z opublikowanych infografik - dostępnych poniżej - wynika, że liczba unikalnych użytkowników produkcji o przygodach zabójców w kapturach wynosi 95 milionów. Nie jest jednak jasne w jakim okresie, choć najprawdopodobniej w przedziale miesięcznym.

To nie wszystko, ponieważ ujawniono, że od premiery drugiej części produkcje z serii Far Cry sprzedały się w 50 milionach kopii, a od momentu debiutu trzeciej odsłony rozegrano ponad 79 milionów sesji. W piątej zaś gracze przebyli w sumie 225 tysięcy kilometrów.

Na grafice są też informacje o tanecznym Just Dance. Poszczególne gry z cyklu rozeszły się w ponad 70 milionach sztuk, przy czym w tytuły zagrało łącznie więcej niż 120 milionów osób, które odtworzyły ponad 2,5 miliarda piosenek.

Warto również wspomnieć, że popularnością cieszą się inne marki Ubisoftu. Liczba graczy For Honor wynosi 21 mln, a sieciowej strzelanki Rainbow Six Siege ponad 50 mln. Natomiast z Ghost Recon zapoznało się do tej pory 30 mln użytkowników, przy czym 10 mln z Wildlands.

To nie jednak nie wszystko, ponieważ gry z serii Splinter Cell do tej pory sprzedały się w ponad 30 mln egzemplarzy, a w produkcjach spod szyldu Watch Dogs ponad 36 mln osób spędziło więcej niż 900 mln godzin na hakowaniu, wykonując łącznie 14 miliardów włamań.

Assassin's Creed zadebiutowało w 2007 roku i do tej pory doczekało się 10 głównych odsłon i kilka pomniejszych gier. Najnowszą jest wydane w ubiegłym roku Odyssey, które osadzone jest w starożytnej Grecji.

Źródło: Ubisoft

Następnie: Postacie w Half-Life 2 nie mrugały przez pięć ostatnich lat. Valve naprawiło błąd

Read this next