Skip to main content

Nowa aktualizacja Fallout 4 naprawia błędy poprzedniej łatki

Porządki po next-genowym patchu.

Zgodnie z zapowiedziami, w Fallout 4 zadebiutowała dziś aktualizacja naprawiająca garść błędów, które trafiły do gry wraz premierą next-genowego patcha. Zawartość łatki jest już dostępna do pobrania na wszystkich platformach.

Jak dowiadujemy się z opisu aktualizacji, użytkownicy PlayStation 5 i Xbox Series X/S mogą już wybierać pomiędzy dwoma trybami grafiki: jakości i wydajności. Dodatkowo gra pozwala teraz ograniczyć liczbę klatek do 30, 60 lub 40. Ostatni wariant zadziała jedynie w przypadku ekranów z funkcją VRR i złączem HDMI 2.1.

Niżej na stronie wymieniono szereg ważniejszych poprawek błędów i optymalizacji. Mowa między innymi o:

  • ogólnej poprawie wydajności
  • wyłączeniu domyślnej funkcji HDR na Xboksach X/S
  • wyeliminowaniu błędów graficznych
  • naprawie błędów, przez które gra crashowała do pulpitu lub menu konsoli
  • naprawie błędu, przez który Creation Club nie wyświetlał się poprawnie poprzez Microsoft Store
Szczegółowa analiza next-genowego patcha.Zobacz na YouTube

Każdy z wymienionych punktów do krok w poprawie działania Fallout po nieudanej premierze next-genowego patcha. Wyczekiwana aktualizacja przyniosła więcej frustracji niż korzyści, wprowadzając do gry sporo błędów i psując działanie modyfikacji.

Patch miał wprowadzić pewne usprawnienia w grafice, ale graczom trudno było je dostrzec na pierwszy rzut oka. Pozostaje trzymać kciuki, że nowa łatka pomoże w przywróceniu gry do stanu bliżej perfekcji na wszystkich platformach.

Zobacz także