Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Avatar Frontiers of Pandora - Plan ucieczki, więzienie, Billy, hangar Lima

Wydostań się z więzienia.

Zadanie Plan ucieczki w Avatar Frontiers of Pandora rozpoczniesz automatycznie po ukończeniu krótkiej misji Świętowanie zwycięstwa, będące zakończeniem zadania głównego Połączone siły. Wtedy to na przyjęciu w kwaterze głównej bohater zostaje uprowadzony.


Na tej stronie:


Wydostań się z hangaru polowego Lima

  • Budzisz się w celi w hangarze polowym Lima. Billy po chwili cię uwolni. Biegnij w lewo do końca korytarza i zabierz ze stolika krótkofalówkę. Po rozmowie https://www.eurogamer.pl/avatar-frontiers-of-pandora-grafik-dyzurow-zpz-do-czego-sluzy.
  • Omiń robota i spotkaj się z Billem Nashem w pokoju ochrony. Wydostań się z budynku z pomocą wskazówek od kolegi. Jeśli tego nie zrobiłeś, a posiadasz wolne punkty umiejętności, warto zainwestować w umiejętność Lekkie kroki (drzewko Łowca), by łatwiej pozostać niewykrytym w trakcie skradania
  • Wyjdź z pokoju i idź w prawo, poczekaj aż Bill otworzy drzwi i wędruj kanałami wentylacyjnymi. Musisz niezauważenie zniszczyć dwie skrzynki sterowania chłodzeniem. Wrogowie nie widzą cię przez szyby. Przy oknach zeskocz w dół i idź przejściem w ścianie w prawo
  • Użyj dźwigni i przejdź drzwiami obok z napisem "Generator", potem schodami na górę. Druga dźwignia znajduje się na piętrze, po przeciwległej, oszklonej stronie budynku
  • Widoczny będzie teraz wskaźnik misji w przejściu na piętrze do pomieszczenia Ventilation facility. Tu póki co jesteś bezpieczny. Billy pokieruje cię teraz do góry, skąd zabierzesz swój sprzęt z żółtej skrzynki. Zejdź na dół i zhakuj terminal, by zniszczyć wentylator

Nie daj się zabić zanim Billy otworzy drzwi

  • Ostatnie co musisz zrobić w budynku, to przetrwać. Nim wejdziesz do ostatniego pomieszczenia upewnij się, że masz przydzieloną broń, która sprawdzi się w walce z PZM w ciasnym pomieszczeniu, i odpowiednią ilość amunicji.
  • Musisz wytrzymać przez dwie i pół minuty. U góry z lewej strony pojawiać się będzie piechota, z bramy po lewej stronie u końca sali - mechy. Wykorzystaj rakietnicę z żółtej skrzyni na piętrze, kolejną znajdziesz również na parterze, w małym pomieszczeniu po prawej stronie.
  • Bezpieczniej jest chować się na piętrze i skupić się na piechocie - gdy się rozproszy, będą ciężkim celem do ustrzelenia. Po walce opuść placówkę i oddal się po gałęziach drzew z dala od budynku

Strata i zniszczenie

Musisz dotrzeć na piechotę do nowej kryjówki. Nie będziesz na razie w stanie wzywać ikrana. Na miejscu porozmawiaj z kluczowymi postaciami i sprawdź stan Almy - potem zadanie zakończy się.

Następnie: Avatar Frontiers of Pandora - Ukryty klan, thanator, Kame'tire

Spis treści: Avatar Frontiers of Pandora - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Avatar Frontiers of Pandora - Połączone siły, kamienna twierdza, Zeswa

Read this next