Call of Duty Vanguard - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, misje, gra sieciowa, zombie oraz sekrety.

Witamy w darmowym poradniku i solucji do Call of Duty Vanguard. Najnowsza odsłona serii rzuca nas w wir działań II wojny światowej, składa się kampanii dla jednego gracza, multiplayera i trybu Zombie.

W niniejszej publikacji zawarliśmy opis przejścia kampanii single player, wskazówki do trybu wieloosobowego, a także porady, które przydadzą się w potyczkach z krwiożerczymi zombie.

Życzymy udanej zabawy w Call of Duty Vanguard!

Spis treści poradnika - na tej stronie:

Kampania dla pojedynczego gracza

Tutaj znajdziecie informacje o rozgrywce w trybie fabularnym, ale przede wszystkim skupiliśmy się na dokładnym opisie przejścia wszystkich misji.

Podstawy rozgrywki

Opis przejścia

Tryb Zombie (kooperacja)

Vanguard, jak inne odsłony cyklu, także oferuje kooperacyjny tryb, w którym razem z trójką innych graczy zmierzymy się z zombie. W tej sekcji poradnika publikujemy najważniejsze wskazówki i odpowiedzi związane z tym rodzajem zabawy.

Multiplayer (rozgrywka wieloosobowa)

Tą część poświęcona została rozgrywce przeznaczonej dla wielu graczy, czyli multiplayerze, w którym zmagasz się z graczami z całego świata w dynamicznych starciach na śmierć i życie.

Interfejs i informacje na ekranie

Poniżej znajdziesz opis wszystkich ikon i elementów, które wyświetlają się na ekranie podczas rozgrywki multiplayerowej:

201
  1. Minimapa
  2. Kompas
  3. Log rozgrywki (informacja na bieżąco aktualizowana kto kogo wyeliminował)
  4. Czas do końca meczu i aktualny wynik meczu
  5. Wybrane atuty (informacje pojawia się na początku meczu)
  6. Nagrody za serię zabójstw
  7. Ulepszenie polowe (i czas do odnowienia)
  8. Liczba wyposażenia taktycznego i ofensywnego
  9. Liczba nabojów
  10. Aktualnie wybrana broń

Poradnik do Call of Duty Vanguard - najważniejsze wskazówki:

- Jeśli jesteś początkującym graczem, a chciałbyś spróbować swoich sił w multiplayerze, rozpocznij przygodę w Call of Duty od kampanii dla pojedynczego gracza. Nauczysz się podstaw - jak posługiwać się bronią i poruszania się.

- Jeśli rywale lub komputerowy przeciwnik rzucą w pobliże bohatera granat, to pojawi się jego ikona. Postaraj się wtedy, jak najszybciej od niego odskoczyć lub skorzystać z opcji odrzucenia.

- Niektóre misje - lub tylko jej fragmenty - w kampanii można wykonywać po cichu. Postaraj się wówczas zabić jak najwięcej wrogów, zanim rozpocznie się otwarta walka.

- Pamiętaj, aby dobierać broń do sytuacji na polu walki. Karabiny snajperskie sprawdzą się dobrze do eliminowania przeciwników na dużych dystansach, karabiny sprawdzą się dobrze na średnim i bliskim dystansie, a strzelby i pistolety maszynowe najlepiej wykorzystywać do walki na małych przestrzeniach.

- Jeśli zostaniesz ranny, to koniecznie poszukaj bezpiecznego miejsca, gdzie poziom zdrowia bohatera zostanie po chwili automatycznie uzupełniony.