Psychonauts 2 - szybka podróż: jak i gdzie działa

Włazy.

Szybką podróż w Psychonauts 2 odblokujesz po pierwszej wizycie w bazie, kiedy nowi znajomi zamkną cię w schowku. Gdy się z niego wydostaniesz, porozmawiasz później z Hollie - gdy będziesz wracał korytarzem w atrium stażystów, pojawi się twoja koleżanka Lili i da ci dostęp do systemu przemieszczania się po okolicy.

Od tej pory będziesz mógł wejść do każdego włazu OTTO B.O.N. (1). Oczywiście na samym początku nie masz zbyt wiele miejsc docelowych - by je odblokować, musisz najpierw dotrzeć do nich na piechotę.

szybkapodroz

By gdzieś się przenieść, po prostu użyj włazu, podchodząc do niego i wciskając zaznaczony na ekranie przycisk (na padzie to Y lub trójkąt). Następnie wybierz miejsce docelowe (2) z listy. To wszystko.

Z początku masz dostęp tylko do włazów w bazie Psychonautów, ale niedługo po misji w kasynie - gdy otrzymasz tajne zlecenie od ojca Lili - będziesz mógł wyjść poza siedzibę agencji. Otacza ją całkiem sporo lokacji, więc w późniejszych fazach gry szybka podróż jest wręcz nieoceniona.

Z włazów można korzystać do woli, to nic nie kosztuje. Warto jednak zaznaczyć, że włazów nie ma w mózgach, które odwiedzasz. Żeby wyjść z umysłów, musisz użyć soli trzeźwiących.

Zobacz też: Psychonauts 2 - pins (przypinki), ulepszenia mocy

Spis treści: Psychonauts 2 - poradnik i najlepsze porady