Outriders - modyfikacje: jak zmieniać i zdobywać

Perki broni i pancerza.

Modyfikacje w Outriders nie są modyfikacjami mechanicznymi - to nie akscesoria broni, jak w wielu popularnych strzelankach. Można je bardziej porównać do perków, czy nawet nazwać je talentami broni i pancerza.

Mody znajdziemy i zainstalujemy w ekwipunku co najmniej niezwykłym (Rare). Zwykłe, szare bronie i elementy pancerza nie mają modyfikacji. Niebiebieskie przedmioty (niezwykłe) oferują jedno miejsce na modyfikację, a fioletowe (epickie) i lepsze - najczęściej dwa miejsca na mody.

By przejrzeć modyfikacje, porozmawiaj z Zachedim i wybierz przedmiot, którym chcesz się zająć, a potem kliknij opcję modyfikowania wyposażenia (1).

mody1

Zobaczysz ekran z modami. Wystarczy, że wybierzesz dowolną z dostępnych modyfikacji (2) podzielonych według rang (wyższe rangi zawierają te same mody, ale nieco ulepszone). Później należy tylko zainstalować daną modyfikację, zużywając żelazo (3) w przypadku broni.

mody2

Mody broni palnej oferują zawsze różne dodatkowe efekty. Może to być efekt podpalenia wrogów przy trafieniu, efekt kradzieży zdrowia, wywołania fali uderzeniowej przy przeładowaniu czy zwiększonych obrażeń krytycznych.

Nieco inaczej wyglądają modyfikacje pancerza. Te wpływają bowiem na umiejętności naszej postaci, nieco modyfikując ich działanie. Czytaj więc dokładnie ich opisy. Mody pancerza wymagają zużycia skóry do instalacji (4).

mody3

Nowe modyfikacje zyskujemy rozkładając przedmioty. Gdy zdemontujesz broń z modem, którego jeszcze nie posiadasz, to na zawsze będzie on już dostępny w menu wytwarzania.

Następnie: Outriders - rzadkość przedmiotów (kolory)

Spis treści: Outriders - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Outriders - crafting, wytwarzanie: jak działa ulepszanie broni