Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Problem polskiego People Can Fly. Wydawca chce rozwiązać umowę

Tymczasem studio rozwija aż siedem projektów.

Wydawca Take Two przekazał polskiej spółce PCF Group pismo w sprawie rozwiązania umowy dotyczącej finansowania gry o kodowej nazwie Project Dagger. Nie zmienia to jednak planów studia.

Zakładam, że rozstaniemy się na partnerskich zasadach i nie widzę powodu, dla którego nie mielibyśmy w przyszłości, przy innym projekcie, wrócić do współpracy z Take-Two Interactive” - napisał Sebastian Wojciechowski, prezes People Can Fly.

Bardzo wierzymy w Projekt Dagger i chcemy kontynuować prace nad nim w ramach naszych działań self-publishing. Gra nadal znajduje się w preprodukcji, a nasz zespół skupia się obecnie na dopracowaniu systemów walki i rozgrywki oraz migracji z Unreal Engine 4 na Unreal Engine 5”.

Take Two nie wyraziło zainteresowania przejęciem praw do polskiej gry, People Can Fly zamierza natomiast kontynuować prace i wydać tytuł własnym sumptem lub korzystając z pomocy innego wydawcy. Spółka poinformowała także, że podtrzymuje swoje dotychczasowe plany wydawnicze, które zakładają wydawanie jednej gry rocznie, począwszy od 2024 roku.

People Can Fly to zasłużone polskie studio z dwudziestoletnią historią. W ich portfolio znajdziemy takie produkcje jak legendarny Painkiller, udane Bulletstorm czy niedawne Outriders. Oprócz tajemniczego Project Dagger, które ma „zaskoczyć fanów”, firma rozwija jeszcze sześć innych projektów.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Outriders

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Painkiller

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News & Content Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty.
Komentarze