Hitman 3 - Dubaj: wejście do wieżowca, zdobycie mapy, cele

Opis przejścia misji On the Top of The World - początek zadania

Na tej stronie dowiesz się jak przedostać się do wieżowca - Burj Al-Ghazali - w którym rozgrywa się pierwsza misja w grze Hitman 3, a także jak zdobyć mapę (plany pięter) całej lokacji. Akcja pierwszego zadania rozgrywa się w Dubaju.

Cele misji On Top Of The World

Warunki zaliczenia tego zadania sprowadzają się do wyeliminowania dwóch osób - Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta. Kolejność zlikwidowania celów jest dowolna. Kiedy pozbędziesz się tych dwóch osób, będziesz mógł opuścić lokację, i tym samym zaliczyć misję.

005

Misje fabularne (Story Missions)

Story Missions to scenariusze, których zaliczenie umożliwi ci wykonanie głównych celów zadania, czyli wyeliminowanie Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta. W On Top of The World dostępne są trzy misje fabularne. Ukończenie jednej z nich zapewni ci zabicie i Ingrama, i Stuyvesanta. Kolejne dwie umożliwią zlikwidowanie tylko jednego z dwóch celów.

Nie można wykonać wszystkich zadań fabularnych podczas pojedynczego przechodzenia mapy, z oczywistych względów - nie można bowiem zabić dwa razy tej samej osoby. Jeśli więc chcesz wykonać wszystkie Story Missions w danej lokacji, musisz przynajmniej dwukrotnie zaliczyć On The Top Of The World.

  • How The Mighty Fall - ten scenariusz umożliwia ci jednoczesne zabójstwo Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta;
  • (In)Security - dzięki tej misji fabularnej zlikwidujesz Marcusa Stuyvesanta;
  • Bird Of Prey - Storry Mission, w której doprowadzisz do śmierci Carla Ingrama.

Wejście do wieżowca

001
002

Rozpoczniesz misję na metalowej konstrukcji przed wieżowcem. Przejdź po niej i zeskocz na niżej położoną stalową belkę (1). Następnie dojdź do okna i wejdź po ścianie na kładkę (2). Potem zeskocz z niej na metalową widnę.

003

Wyjmij aparat (wybierzesz ten przedmiot za pomocą strzałek na krzyżaku pada) i skieruj obiektyw na zamek elektroniczny (3). Okno otworzy się. Wejdź do środka. Przejdź przez korytarz. Na prawej stronie leżą monety (umożliwiają odwrócenie uwagi), a po prawej odnajdziesz drabinę, którą wejdziesz do właściwej części wieżowca, w której rozgrywa się misja.

Gdy przejdziesz przez niebieską zasłonę, Agent 47 wejdzie na teren misji.

Zdobycie mapy lokacji (wieżowca)

Gdy główny bohater wejdzie do wieżowca i zmieni automatycznie ubiór, na garnitur, przejdź na po schodach do lobby, gdzie przebywa wielu ludzi. Odnajdziesz tam terminal (4). Podejdź do niego i użyj go, by zdobyć plany wieżowca.

004

Przejdź do opcji „Floor Plan”, by mapa lokacji pojawiła się w menu gry.

Następnie: Hitman 3 - Dubaj: How The Mighty Fal - cele Carl Ingram i Marcus Stuyvesant

Spis treści: Hitman 3 - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami