Baldur's Gate 3 - mapa: Podmrok

Lokacje warte uwagi na mapie Podmrok.

Podmrok (Underdark) to druga w kolejności duża mapa, na którą trafisz podczas gry w Baldur's Gate 3. To tutaj rozgrywają się końcowe wydarzenia pierwszego rozdziału i z tego miejsca możesz wyruszyć do nowej lokacji, by kontynuować przygodę. Na mapie zaznaczyliśmy kluczowe miejsca i postacie rozpoczynające zadania.

Uwaga - w wersji z wczesnego dostępu, Podmrok to ostatnia lokacja, którą odwiedzisz. Są tutaj co prawda przejścia do Wież Wschodzącego Księżyca, jednak zostanie to udostępnione dopiero wraz z premierą pełnej wersji Baldur's Gate 3.

329

Możesz także otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

  1. Punkty orientacyjne - w tych miejscach znajdziesz punkty orientacyjne, które wykorzystywane są w ramach szybkiej podróży. Na mapie Podmrok jest ich łącznie 4.
  2. Wejście do Podmroku - znajdziesz tutaj wejście na mapę Podmrok, gdzie trafisz po ukończeniu zagadki w Splugawionej świątyni.
  3. Walka: Spektator - w tym miejscu kryje się Spektator, potężny przeciwnik, który pokaże się w momencie, w którym ktoś z twojej drużyny wkroczy na ten teren.
  4. Walka: para Minotaurów - dwójka Minotaurów, która zaatakuje cię gdy zbliżysz się do tego miejsca.
  5. Kolonia mykonidów - miasto w Podmroku, gdzie znajdziesz kilku handlarzy i gdzie rozpoczniesz następujące zadania: Krąg mykonidów, Polowanie na łowcę grzybów i Inwazja Duergarów. Do ukończenia będzie także zadanie Towarzystwo znakomitości.
  6. Baelen - lokalizacja Baelena, którego znaleźć musisz w ramach zadania Polowania na łowcę grzybów.
  7. Kora sussurowa - lokalizacja kory sussurowej, niezbędnej do ukończenia zadania Niedokończone arcydzieło.
  8. Walka: Buletta - w tej okolicy skrywa się jaszczuropodobny stwór o nazwie Buletta. Jest to najgroźniejszy przeciwnik, z którym przyjdzie ci się mierzyć we wczesnym dostępie. Wróg ucieknie z walki po upływie 2-3 tur, jeśli nie uda ci się go zabić.
  9. Grupa duergarów - kilkuosobowa grupa duergarów, od której otrzymasz zadanie Zaginione buty i którą musisz wybić, by ukończyć Krąg mykonidów.
  10. Przejście do Wież Wschodzącego Księżyca - znajdziesz tutaj łódź, dzięki której dotrzesz do lokacji Wież Wschodzącego Księżyca. Wypłynięcie łodzią kończy akcję w ramach wczesnego dostępu.
  11. Ruiny Magicznej wieży - w tym miejscu znajdziesz ruiny wieży. Do rozwiązania jest tutaj jedna zagadka, a do zebrania Zarodniki timmaska i Jęzor szaleju, przedmioty wymagane do ukończenia Towarzystwa znakomitości.

Następnie: Baldur's Gate 3 - wojownik: porady, build

Spis treści: Baldur's Gate 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Baldur's Gate 3 - mapa: Dzicz

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami