Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Baldur's Gate 3 - Krąg mykonidów

Poboczne zadanie pierwszego rozdziału, walka z duergarami.

Krąg mykonidów to jedno z zadań, które czeka na ciebie podczas pierwszego rozdziału w Baldur's Gate 3. W trakcie tej misji musisz rozprawić się z grupą duergarów, która zagraża kolonii mykonidów, co finalnie będzie miało wpływ na dalszy przebieg rozgrywki.

Zadanie to otrzymasz od mykonida o imieniu Spaw (1), którego znajdziesz w Kolonii mykonidów (2). W trakcie krótkiej rozmowy poprosi cię on, byś wyeliminował grupę duergarów, która uprzykrza życie mykonidom.

Wspomnianych duergarów znajdziesz w południowej części mapy (3), w okolicy punktu orientacyjnego Podmrok - plaża. Z tymi samymi postaciami rozmawiasz w trakcie zadania Zaginione buty - warto więc się nim zająć póki jeszcze duergarowie żyją.

Udaj się na miejsce i rozpocznij walkę z którymkolwiek duergarem, przytrzymując klawisz Ctrl i klikając na postaci. Starcie z nimi nie należy do najtrudniejszych w grze, jednak jest bardzo czasochłonne. Jeden z przeciwników, Gekh Karbon (4) wskrzesi sporą grupę poległych duergarów, która zasili szeregi wroga.

Rozpraw się w pierwszej chwili z Gekh Karbonem oraz jego dwójką pomocników na tym poziomie, a następnie załatw pozostałych przeciwników na dole. Zbierz łupy z ciał poległych wrogów i wróć do Spawa w Kolonii mykonidów.

Po krótkiej rozmowie Spaw poinformuje cię, że inna roślina z miasta, Wywar (5), doprowadzi cię do nagrody. Podążaj za nim do niewielkiej groty, gdzie znajdziesz sporo cennych przedmiotów.

Na uwagę zasługuje przede wszystkim hełm Cień Menzoberranzanu, który pozwala noszącemu raz dziennie rzucić zaklęcie niewidzialności. W tym momencie zadanie to zostanie zakończone.

Następnie: Baldur's Gate 3 - Polowanie na łowcę grzybów

Spis treści: Baldur's Gate 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Baldur's Gate 3 - Uwięziona goblinka

Komentarze