Wasteland 3 - czym są Upiorne Lalki

Znajdywanie Upiornych Lalek i ich wpływ na rozgrywkę. 

Podczas gry w Wasteland 3 zdobywać będziesz niezliczone ilości przedmiotów, które wykorzystasz potem na przykład w walce. Jest jednak pewna grupa przedmiotów, która wpływa na skuteczność postaci, a której bezpośrednio nie użyjesz. Mowa o Upiornych Lalkach. W tym rozdziale wyjaśniamy czym są i jak wielki wpływ mają na rozgrywkę.

Upiorne lalki (1) to specjalne przedmioty, które znaleźć możesz podczas wędrówek. Nie da się ich w normalny sposób wykorzystać - po podniesieniu nie pojawiają się w ekwipunku. Każda z nich jednak oferuje konkretną premię dla całej twojej drużyny.

124

Może to być zwiększenie punktów zdrowia, danej umiejętności czy premia do obrażeń przeciwko konkretnym wrogom. Co ważne, premie te są permanentne - gdy już je otrzymasz, nie da się ich usunąć. Aktualnie posiadane Upiorne Lalki możesz podejrzeć otwierając menu główne i wchodząc do Archiwum (2).

125

Po zjechaniu na dół zobaczysz zakładkę Upiorne lalki (3). Znajdziesz tam wszystkie tego typu przedmioty, które udało ci się dotychczas znaleźć, a po najechaniu na nie dowiesz się, jaki oferują efekt.

126

Upiorne lalki znajdziesz głównie podczas eksploracji. Niektóre z nich będą schowane w pojemnikach, do znalezienia innych konieczne będzie posiadanie wysokiego współczynnika Percepcji, gdyż będą po prostu niewidoczne.

Następnie: Wasteland 3 - jak wyleczyć postać

Spis treści: Wasteland 3 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Wasteland 3 - jak podświetlić interaktywne obiekty