Phoenix Point - klasy postaci: Infiltrator

Wszystko o mistrzach ukrywania się, czyli Infiltratorach.

Infiltrator to klasa żołnierza unikalna dla frakcji Synedrion, a zarazem jedyna, do której dostęp uzyskać można dzięki temu ugrupowaniu. Jak w przypadku każdej unikalnej klasy, należy utrzymywać dobre relacje z frakcją Synedrionu, a następnie ukończyć badanie Klasa Infiltratora, by móc rekrutować te oddziały z baz wspomnianej frakcji.

Infiltrator to klasa, która opiera się wokół parametru skradania się - posiada naturalną premię do zdolności pozostania niezauważonym, a poprzez dalszy rozwój i wybór odpowiednio ekwipunku możliwe jest stworzenie żołnierza, który jest praktycznie niemożliwy do wykrycia.

Ekwipunkiem unikalnym dla Infiltratora są wszelakie kusze i pistolet służący do rozstawiania dronów-pająków. Kusze pozwalają zadawać obrażenia z dość dużego dystansu, wymagają też tylko 1 punkt akcji, by przeprowadzić atak. Drony-pająki z kolei to mechaniczne urządzenia, które samoistnie badają okolicę - a jeśli wykryją wroga, zmierzają w jego kierunku i detonują się, zadając dotkliwe straty.

Żołnierze tej klasy mają dostęp do następujących zdolności:

  • Poziom 1 - Szkolenie: Infiltracja - biegłość w korzystaniu z kusz i pistoletów rozmieszczających drony-pająki. Żołnierz otrzymuje +25% do skradania się tak długo, jak nie zostanie wykryty przez wroga.
  • Poziom 2 - Atak z zaskoczenia - ataki od tyłu zyskują wartość wstrząsu wynoszącą trzykrotność zadanych obrażeń.
  • Poziom 3 - Rozmieść atrapę - pozwala rozmieścić holograficzną atrapę w wybranym miejscu, która traktowana jest przez wrogów jak prawdziwy cel.
  • Poziom 4 - Nowa klasa - możliwość wybrania drugiej klasy żołnierza.
  • Poziom 5 - Zestaw dronów-pająków - rozmieszcza 3 drony-pająki w ramach jednej akcji.
  • Poziom 6 - Zniknięcie - postać przemieszcza się maksymalnie o 5 pól i znika, pozostając niewykrytą do następnej tury (lub do wykrycia przez wroga).
  • Poziom 7 - Atak z ukrycia - obrażenia zadawane przez ukrytą jednostkę zwiększone są o 100%.

Na szczególną uwagę zasługuje tutaj przede wszystkim zdolność Atak z ukrycia (1) . Infiltrator dzięki swoim zdolnościom i wyposażeniu jest w stanie pozostać w ukryciu przez całą bitwę, przez co otrzymuje permanentną premię do obrażeń. Na wypadek wykrycia przydatna jest także zdolność Zniknięcie (2) , a także Rozmieść atrapę (3) .

049

W kwestii wyboru drugiej klasy żołnierza, warto zainteresować się klasą Snajpera. Dostęp do karabinów snajperskich sprawia, iż żołnierz będzie w stanie walczyć z jeszcze większego dystansu, pozostając po za zasięgiem wykrycia wrogów, a podwójne obrażenia z karabinu snajperskiego będą w stanie położyć większość wrogów jednym strzałem.

Podczas korzystania z żołnierzy tej klasy, warto pamiętać o kilku rzeczach, takich jak:

  • Parametrem, który warto w pierwszej kolejności rozwinąć w przypadku klasy Infiltratora jest Prędkość (4) . Dzięki niej żołnierz będzie w stanie pokonywać większe dystanse w ramach pojedynczego punktu akcji.
  • Kusze to świetna broń, wymagająca 1 punktu akcji do użycia - dzięki temu żołnierz jest w stanie oddać aż 4 strzały w ramach jednej tury. Warto możliwie szybko uzyskać dostęp do kuszy Psyche CRB IV, strzelającej zatrutymi bełtami.
  • Infiltrator w połączeniu z klasą Ciężki świetnie nadaje się do oczyszczania legowisk Pandoran. Dzięki swoim zdolnościom jest niemożliwy do wykrycia przez wrogów, a klasa Ciężki daje dostęp do zdolności Atak Furii, która pozwoli zniszczyć dowolny cel w ramach pojedynczej tury.
  • Możliwe jest osiągnięcie atrybutu skradanie się na poziomie 85% - w takiej sytuacji wrogowie nie będą w stanie wykryć żołnierza nawet jeśli ten oddalony będzie zaledwie o kilka tur. To z kolei sprawi, że żołnierz praktycznie nigdy nie będzie celem ataku nieprzyjaciół.

Następnie: Phoenix Point - klasy postaci: Berserker

Spis treści: Phoenix Point - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Phoenix Point - klasy postaci: Inżynier

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami