Red Dead Online - zmiana wyglądu postaci

Jak modyfikować twarz, włosy, zarost i posturę.

Red Dead Online pozwala na początku przygody wykreować własną postać, ale gracze mają też możliwość zmodyfikowania wyglądu niemal w dowolnym momencie. Jest jednak haczyk: tylko pierwsza zmiana jest darmowa.

W tym poradniku podpowiemy ci, jak zmienić wygląd bohatera i przedstawimy wszystkie najważniejsze informacje.

Red Dead Online - jak zmienić wygląd postaci

Aby zmienić wygląd swojego bohatera, należy podczas swobodnej rozgrywki wejść do menu gracza (strzałka w lewo na PS4 i Xbox One, przycisk L na PC), a następnie przewinąć niemal na sam dół, wybierając Opcje online.

rr2

W nowym oknie ponownie zjeżdżamy na dół i szukamy funkcji Zmień wygląd.

Każdy gracz otrzymuje jedną możliwość zmiany za darmo. Każda kolejna będzie już kosztować 10 sztabek złota, więc warto dobrze się zastanowić przed potwierdzeniem modyfikacji.

Okno zmiany wyglądu wygląda dokładnie tak samo, jak przy rozpoczęciu przygody. Mamy te same opcje, a więc tak podstawowe cechy jak postura, a także szczegółowe, jak wygląd oczu czy znaki wynikające ze stylu życia.

rr

Następnie: Red Dead Online - zestaw umiejętności: karty Zabójczej precyzji i pasywne

Spis treści: Red Dead Online - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Red Dead Online - obóz: jak ulepszyć, przenieść, biała flaga

Digital FoundryCzy cena PS5 Digital Edition może być niższa? - analiza Digital Foundry

W teorii: usunięcie napędu Blu-ray stwarza pewne możliwości.