The Outer Worlds - Dług u przyjaciela (Felix)

Skomplikowana znajomość.

The Outer Worlds oferuje wiele zadań związanych z towarzyszami, których możemy dołączyć do drużyny. Dług u przyjaciela to jedno z nich - związane jest z Felixem.

Odblokujesz je dopiero po jakimś czasie, po tym jak dołączy do ciebie wspomniany kompan. Podczas wędrówki towarzysz zaczepi cię, by porozmawiać. Podczas konwersacji dowiesz się, że jego dawny przyjaciel odezwał się do niego i Felix chciałby sprawdzić, co się z nim dzieje.

Na tej stronie dowiesz się, gdzie znaleźć i jak dołączyć do drużyny Felixa.

Ślad prowadzi na Scyllę. W chwili rozpoczęcia tej misji, odblokujesz dostęp do Bazy Harlowa znajdującej się na tej asteroidzie. Tam też się udaj.

165

Po wyjściu ze statku, skorzystaj z windy, by zjechać na ziemię. Porozmawiaj z Voelkerem (1), a następnie wejdź do bazy (2).

Na końcu budynku odnajdziesz Harlowa. Porozmawiaj z nim. Zleci ci zadanie - odszukanie i zabicie Rufusa Traska. W tym celu udaj się na Pioniera.

Porozmawiaj z żoną Rufusa, Rosaną, którą znajdziesz w barze Ostatnia Nadzieja (G na mapie Pioniera) . W trakcie dialogu pokaż jej znak Harlowa, który otrzymałeś od kolegi Felixa, by przekonać ją, by powiedziała ci, gdzie przebywa jej mąż.

166

Wówczas od Rosany dowiesz się, że Rufusa znajdziesz w Szmaragdowej Dolinie na planecie Terra 2. Ukrył się w Północnym Wąwozie (U2 na mapie Szmaragdowej Doliny), do którego wejścia szukaj w skalnym przejściu (3 na powyższym obrazie; U1 na mapie Szmaragdowej Doliny), położonym na północny zachód od Opuszczonej strefy przemysłowej.

Porozmawiaj z Traskiem. Masz dwie możliwości, by zdobyć jego pierścień.

  • Zabić go, co nie jest najlepszym rozwiązaniem.
  • Wysłuchać go, co ma do powiedzenia w sprawie Harlowa. Dzięki temu przekaże ci swój sygnet i powie, gdzie znajdują się dowody, które obciążają Harlowa.
167

Wróć do Bazy Harlowa na Scylli. Odszukaj dokumentację (4) ukrytą w kanale serwisowym, wewnątrz bazy. Następnie porozmawiaj z Harlowem. Zadanie możesz zakończyć na kilka sposobów.

  • Oskarż Harlowa o zdradę i zabij go.
  • Oddaj mu sygnet i powiedz, że Trask powiedział ci prawdę, a rachunki z Rady to potwierdzają. W zależności od udzielonych odpowiedzi rozmowę możesz zakończyć walką z Harlowem lub pokojowym odejściem z bazy. Na końcu dialogu zdecyduj, czy chcesz, aby Felix został w drużynie.
  • Jeśli zabiłeś Traska, nie udowodnisz Harlowowi, że jest oszustem. Na końcu rozmowy, zdecyduj, czy chcesz, aby Felix został w drużynie.

Jeśli nie wyraziłeś chęci, żeby Felix został w drużynie, zadanie zakończy się. Jeżeli Felix został przy twoim boku, wróć na statek i porozmawiaj z nim, by zakończyć misję.

Następnie: The Outer Worlds - Pusty człowiek (Max)

Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Outer Worlds - Towarzysze broni (Nyoka)

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami