Ghost Recon Breakpoint - jak przesłuchać wroga

Zdobywanie informacji.

W Ghost Recon Breakpoint czasem trzeba wycisnąć informacje od niektórych przeciwników. Można to zrobić nie tylko z zaskoczenia po zakradnięciu się za nich, ale też nawet w trakcie walki - gdy do nas strzelają.

Nie każdego można jednak przesłuchać. Wróg, którego możemy złapać i wypytać, ma zawsze nad głową charakterystyczną ikonę z literą „i” (1).

przesluchania

Kiedy złapiemy takiego przeciwnika (wciskając E na klawiaturze lub B/kwadrat na padzie), pojawi się opcja przesłuchania go.

Co ważne, możemy po prostu podejść do wroga od frontu, ale ryzykujemy utratę zdrowia. Dlatego warto pamiętać, że wrogowie z ikoną „i” mogą zostać ciężko ranni i obezwładnieni. Wystarczy, że strzelimy im parę razy w nogi, a przewrócą się. Wtedy można przeprowadzić przesłuchanie.

Niektóre misje wymagają, byśmy przesłuchiwali wrogów. Spotykamy też jednak takich oponentów niezwiązanych z żadnymi zadaniami. Wtedy mogą nam ujawnić na przykład położenie schematów jakiejś broni albo obozowiska.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - schematy broni

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - jaką broń wybrać, co wyposażyć