Ghost Recon Breakpoint - dron: jak zdobyć i używać

Oznaczanie wrogów.

Wszyscy fani Wildlands na pewno od razu chcą skorzystać z drona w Ghost Recon Breakpoint, ale nie jest to możliwe od samego początku.

Drona zdobywamy na samym końcu misji Helikoptery w ogniu. Przekazuje go nam ranny członek oddziału Duchów. Od tego momentu możemy używać drona zawsze, w dowolnym momencie.

By wysłać drona w powietrze, wciśnij X na klawiaturze lub przytrzymaj d-pad w górę na kontrolerze.

dronik

Drona używamy sterując nim niczym śmigłowcem i obserwując świat z jego kamery. Możemy zmieniać tryb wizji na nocny, albo zaznaczać punkty zainteresowania w okolicy.

Oznaczanie przeciwników odbywa się automatycznie, gdy znajdą się oni w centrum kamery drona.

Warto pamiętać, że choć nasz dron jest w miarę cichy, to kiedy podlecimy zbyt blisko przeciwników, zapewne go zauważą i zestrzelą. Warto więc być ostrożnym.

Dron to doskonałe narzędzie do wykorzystania przed infiltracją wrogiego obozu. Poświęć nawet kilka minut na dokładny rekonesans, zaglądanie do budynków i w każdy kąt lokacji, by nie przegapić żadnego wroga.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - ukrywanie się, jak się schować

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - szybka podróż, biwaki