Borderlands 3 - znajdźki i sekrety: Blackbarrel Cellars - Typhon Logs, Typhon Dead Drop

Miejsca ukrycia dzienników Typhona.

Na terenie Blackbarrel Cellars odnajdziemy trzy sztuki Typhon Log. Pierwsza z nich znajduje się w drugim pomieszczeniu na terenie lokacji.

Borderlands_Edens_11
Lokalizacja pierwszego Typhon Log w Blackbarrel Cellars

Znajdźka znadjuje się w lewej części pomieszczenia, pod balkonem.

Borderlands_Edens_13
Borderlands_Edens_12

Kolejny log znajdziemy w dalszej części obszaru. Należy podążać za taśmą produkcyjną.

Borderlands_Edens_8
Lokalizacja drugiego Typhon Log w Blackbarrel Cellars.

Po dotarciu do pomieszczenia z kilkoma stołami, przechodzimy do łazienki przez drzwi po lewej.

Borderlands_Edens_10

Obok zlewu znajduje się Typhon Log.

Borderlands_Edens_9

Ostatni Typhon Log znajduje się w szklarni na końcu Blackbarrel Cellars

Borderlands_Edens_6
Lokalizacja trzeciego Typhon Log w Blackbarrel Cellars.

Na miejscu spotkamy kilku przeciwników, których należy się pozbyć. Następnie kierujemy się do wnęki po prawej, gdzie znajduje się drabina.

Borderlands_Edens_7

Wspinamy się po drabinie i po dotarciu na piętro okrążamy pomieszczenie. Dotrzemy do przerwy pomiędzy częściami antresoli, którą należy przeskoczyć.

Borderlands_Edens_5

Po dotarciu na drugą stronę odnajdziemy Typhon Log.

Borderlands_Edens_4

Blackbarrel Cellars - Typhon Dead Drop, miejsce ukrycia

Po odnalezieniu trzech Typhon Logs, otworzymy Typhon Dead Drop na obszarze Blackbarrel Cellars. Aby odnaleźć Dead Drop, należy wrócić do ogrodu, który wcześniej zwiedziliśmy. Teraz kierujemy się do jego drugiej części, do miejsca pełnego Jabberów.

Borderlands_Edens_3
Lokalizacja Typhon Dead Drop na terenie Blackbarrel Cellars

Po dotarciu na miejsce skręcamy w lewo i kierujemy się do wodospadu. Tam kucnijmy lub zróbmy wślizg, aby dostać się do ukrytej jaskini za wodą.

Borderlands_Edens_2

W środku jaskini znajduje się Dead Drop.

Borderlands_Edens_1

Za dotarcie do tej znajdźki otrzymamy:

  • 5,238 XP
  • $426
  • 5 sztuk Eridium

Spis treści: Borderlands 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Borderlands 3 - znajdźki i sekrety: Ambermire - Typhon Logs, Typhon Dead Drop