Days Gone - Zabij wszystkich drani, co do jednego; Zostawię trochę dla ciebie

Rozprawiamy się z wojskowym obozem oraz pokonujemy hordę w Starym Tartaku.

Jest to krótka misja, która uruchomi się po ukończeniu zadania Zapewnij im ochronę wraz z dwoma podobnymi, czyli To już koniec i Kolejny atak bojówki. Tak samo, jak w tamtych przypadkach należy udać się we wskazane miejsce i oczyścić je z wrogich żołnierzy.

229

Tym razem będziesz musiał uporać się z oddziałem (1), który przebywa w pobliżu domu na odludziu. Kiedy załatwisz wszystkich zadanie się zakończy.

Misja: Zostawię trochę dla ciebie

Jest to zadanie w wątku Wyścig z czasem. Zanim do niego przystąpisz warto zaopatrzyć się w amunicję oraz ładunki wybuchowe (zwłaszcza koktajle z napalmem), ponieważ celem będzie zniszczenie hordy.

230

Skieruj się do Starego Tartaku i zbliż się do zabudowań. Przy pomocy lornetki namierz hordę, która może znajdować się na piętrze (2) lub w rowie (3) przy torach.

231

Jeśli chcesz szybko rozprawić się z dużą grupą rojaków, to możesz podejść odpowiednio blisko przeciwników, aby posłać im koktajl z napalmem (4). Dobrze ulokowany ładunek od razu spowoduje spore zniszczenia.

232

Kiedy świrusy rzucą się na bohatera, to szybko wycofaj się do motocykla i odjedź na pobliskie wzgórze, na którym znajduje się most. Następnie poczekaj, aż rywale zaczną się cofać, po czym eliminuj ich grupy (5) z broni maszynowej. Powtarzaj ten schemat, aż załatwisz wszystkich. Gdybyś miał problemy z amunicją, to tuż przy tartaku jest punkt Nero - jeśli go przejmiesz, to zyskasz dostęp do szafy z bronią, gdzie możesz odnawiać zapasy amunicji.

233

Po wybiciu hordy skieruj się do wskazanego miejsca (6), gdzie spotkasz się z Boozerem. Po scence zadanie się zakończy.