W trakcie pobytu nad Morzem Kaspijskim jedną z pierwszych rzeczy, które przykuwają uwagę gracza, są komunikaty radiowe wygłaszane przez Barona. Okazuje się, że jest to lokalny przywódca tak zwanych nafciarzy, czyli ugrupowania żyjącego z zysków z ropy naftowej.

Jak nietrudno się domyślić jest to nic innego, jak zbieranina różnych wyrzutków, którzy dodatkowo trudnią się niewolnictwem. Będzie można się o tym przekonać odwiedzając różne obozy i bazy wroga, w których bezbronni są wykorzystywani do ciężkiej pracy.

Okazuje się jednak, że przywódca nafciarzy nie jest do końca autentycznym szefem. Można się o tym przekonać odwiedzając teren (A na mapie) leżący nad urwiskiem, na wschód od jednego z wrogich obozów.

Na miejscu znajdziesz bowiem... prawdziwego Barona (A), który rozmawia ze swoimi żołnierzami w postaci manekinów. Kiedy do niego podejdziesz rozpocznie swój monolog, z którego dowiesz się nie tylko o jego filozofii i planach, ale również o tym, że Baron z radia, to w rzeczywistości jego dubler.

baron2

Co zrobisz z prawdziwym Baronem, to już zupełnie samodzielna decyzja. Możesz go zostawić przy życiu i po prostu odejść albo zabić. Nie ma to zupełnie żadnego wpływu na dalszy przebieg rozgrywki, fabuły oraz losu Damira.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.