Resident Evil 2 - kanały, wtyczki elektryczne, Tyrant G, kolejka linowa (Claire)

Przechodzimy przez pomieszczenia ściekowe, walczymy z mutantami i bossem i ratujemy Sherry.

Po ucieczce z komisariatu, dotarciu do sierocińca i ucieczce przed Tyrantem wraz z Sherry po scence przerywnikowej trafisz do kanałów. Warto przejść do biura, gdzie możesz zapisać grę i skorzystać ze skrzyni na przedmioty.

Kiedy będziesz gotowy wróć do poprzedniego pomieszczenia i zeskocz na dół przez zniszczoną barierkę z prawej strony. Trafisz do kanału ściekowego. Zacznij iść przed siebie. Z lewej strony będziesz mijać zamknięte drzwi, do których trafisz w późniejszym okresie.

Na rozwidleniu kanału udaj się do tego z prawej. Kontynuuj do przodu, aż dotrzesz do suchego lądu z lewej. Wyjdź ze ścieków i ruszaj dalej, przechodząc przez drzwi i trafiając do lokacji z kolejną linową. Wejdź na górę po schodach, a następnie po drabinie.

Przejdź przez drzwi do sterowni i rozpraw się z trzema zombie. Przejrzyj pomieszczenie i jeśli chcesz, to otwórz zamek w jednej z szafek (kod to SZF - w środku znajdziesz amunicję do pistoletu maszynowego). Podejdź do narożnika i zeskocz na dół.

Zdobycie wtyczek króla i królowej

Trafisz do pokoju monitoringu, gdzie będzie miała miejsca z Sherry i jej matką. Kolejnym krokiem będzie odnalezienie wtyczek elektrycznych - zanim przystąpisz do rozwiązania tej sprawy warto skorzystać ze skrzyni i zapisu gry.

071

Opuść pokój przez drzwi, po czym przestaw dźwignię (1), dzięki czemu przesuniesz platformę, po której dostaniesz się na drugą stronę. Z prawej strony jest sejf (2 w lewo, 12 w prawo, 8 w lewo) z usprawnieniem do rewolweru SLS 60 (wzmocniona rękojeść), a z lewej dźwignię T, którą koniecznie zabierz.

Następnie przejdź przez drzwi z napisem Exit (2). Zejdź po schodach na dół i rozpraw się z trzema zombie, po czym przestaw dźwignię z prawej strony, dzięki czemu podniesiesz śluzę między dwoma częściami kanału.

072

Przejdź w lewo do pomieszczenia na zachodzie i otwórz niebieską bramę korzystając z dźwigni T. Obejdź pomieszczenie, podnieś klucz z tablicy z prawej, a potem zejdź na dół po drabinie. Rusz przed siebie i przygotuj sporo amunicji do broni.

Po przejściu przez fragment z ciałami zeskoczysz do ścieku. Już po paru krokach zostaniesz zaatakowany przez mutanta ściekowego. Oddal się od niego i ostrzelaj jego oko (3). Jeśli zostaniesz złapany (mutanty czasem ukrywają się pod wodą), to kontratakuj i wbij mu nóż lub skorzystaj z granatu. W innym razie zostaniesz zatruty i aby wyzdrowieć trzeba będzie skorzystać z proszku z domieszką niebieskiego zioła.

073

Kontynuuj marsz przed siebie eliminując jeszcze dwa takie mutanty. Niektóre nad okiem mają narośl z bąblami - zlikwiduj ją najpierw, a potem ostrzelaj oko. Po przejściu przez kanał dolny dotrzesz do magazynu z zaopatrzeniem.

W skrzynkach elektrycznych (4) znajdziesz dwie figury szachowe - króla i królową, które zdobędziesz po rozwiązaniu łamigłówki z panelami (więcej na jej temat w dziale zagadka szachowa). Warto dodać, że w tym samym miejscu znajdziesz też kolejną broń - iskrownik.

Zdobycie wtyczki wieży

Po zdobyciu wtyczek wróć przez kanał niższy eliminując kolejnego mutanta. Wtyczki zostaw w pokoju kontrolnym, po czym wróć do pomieszczenia, gdzie zabiłeś trzy zombie na dole schodów. Tym razem wejdź do ścieków i przejdź w prawo przez śluzę podniesioną za pomocą dźwigni na ścianie.

074

Rusz przed siebie i rozpraw się z mutantem, który wyjdzie z rury z prawej. Następnie podejdź do niebieskich drzwi z prawej i otwórz je dźwignią T. Skorzystaj z windy, żeby dostać się do warsztatu, gdzie rozpraw się z zombie. Przejdź przez drzwi, załatw następne trupy i podnieś wtyczkę wieży z lewej (5).

Uwaga - jeśli chcesz, to przed podniesieniem wtyczki możesz przeszukać pomieszczenie z lewej i na wprost, jeśli skorzystasz ze znalezionego wcześniej klucza. W drugim pokoju jest tajne przejście, umożliwiające dotarcie do skrytki z futerałem na broń specjalną, gdzie znajdziesz ulepszenie - tłumik do MQ 11.

Boss Tyrant G i ucieczka z Sherry

Po zdobyciu wszystkich wtyczek wróć do pokoju kontrolnego i ustaw je w skrzynkach we właściwej kolejności (dokładny opis znajduje się na stronie zagadki szachowej). W ten sposób otworzysz przejście, z którego skorzystaj.

Przejdź do pomieszczenia z głównym zasilaniem i w skrzynce przestaw włączniki peirwszy, drugi oraz czwarty. Po chwili rozpocznie się starcie z Tyrantem G, które wygląda identycznie, jak w przypadku Leona.

075

W skrócie - w pierwszej fazie unikaj atakuj z sufitu, potem wymiń przeciwnika i biegnij cały czas przed siebie, aż dotrzesz do miejsca z kontenerem. Obiegnij go i przestaw w panelu (6) przycisk z lewej, aby odsunąć kontener. Kiedy boss stanie na jego miejscu (7) ostrzelaj mu oko, aby uklęknął.

Kiedy to nastąpi wciśnij drugi przycisk, co spowoduje rozpędzenie kontenera i uderzenie we wroga. Powtarzaj tę taktykę, aż pojedynek się skończy. Przejdź wtedy do pomieszczenia na śmieci, otwórz je dźwignią i podejdź do Sherry. Po scence udaj się z nią do kolejki linowej, którą wyruszycie do laboratorium Umbrelli.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami