Detroit Become Human - Partnerzy: miejsce zbrodni, wszystkie zakończenia

Wyjaśniamy przebieg wydarzeń zbrodni.

W poprzedniej części rozdziału Partnerzy odnalazłeś porucznika Hanka Andersona i rozmawiałeś z nim w barze. Przekonałeś go, aby pojechał z tobą na miejsce zbrodni. Scena rozpocznie się w samochodzie przed domem, w którym popełniono zbrodnię.

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

035

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Hank Anderson nie będzie chciał, abyś towarzyszył mu w czynnościach, które będą polegały na wyjaśnieniu przebiegu zbrodni. Jeśli odpowiedz taktownie, relacje między wami polepszą się. Mimo jasno postawionych warunków przez porucznika, zignoruj jego rozkaz i wyjdź z samochodu. Idź za Hankiem i wejdź do domu.

Gdy będziesz wewnątrz, przysłuchaj się rozmowie mężczyzn na temat tego, co zaszło. Twoim zadaniem będzie odnaleźć dziesięć dowodów, które pozwolą wyjaśnić, jak doszło do zabójstwa.

036

Podejdź do zwłok i przeanalizuj cztery wskazówki (1) (prawe oko, lewy policzek, klatka piersiowa, prawa dłoń). Dzięki temu przeprowadzisz rekonstrukcję z ostatnich chwil życia Carlosa (2). Dowiesz się, że oprawca i ofiara byli w kuchni zanim doszło do morderstwa. Stojąc przed ciałem, zbadaj napisy (3) oraz pobierz próbkę krwi (4).

Po drugiej stronie pokoju, na szafce obok telewizora, znajdziesz narkotyki - przeanalizuj bordo (5). Obok fotela na podłodze zwróć uwagę broń, którą dokonano morderstwa - przeanalizuj nóż (6). Na stole, który zlokalizowany jest przy ścianie, znajdziesz ulotkę z klubu Eden (7). Obok mieści się szafa - otwórz ją (8).

037

Wchodząc do kuchni, przeanalizuj krew na ścianie (9), którą znajdziesz obok futryny. Następnie zbadaj krzesło (10), które leży na podłodze. Na blacie kuchennym, obok zlewu, znajdziesz magazyn. Przeczytaj artykuły: ”Seks z androidami” (11) i ”Szpiegowskiego androida” (12). Na ścianie, między zlewem a kuchenką, dostrzeżesz przymocowane noże. Łatwo odkryjesz, że jednego z nich brakuje (13).

Na podłodze obok lodówki leży kij bejsbolowy. Na jego końcu i początku znajdziesz dwie wskazówki. W ten sposób przeanalizujesz kij bejsbolowy (14), a następnie zrekonstruujesz napad z kijem (15).

038

Jeśli będziesz opieszale wykonywać czynności dochodzeniowe, porucznik zacznie się niecierpliwić i będzie chciał odejść (Hank chce iść (16)). Connor poprosi go o więcej czasu (17). Jeśli twoje relacje pomiędzy nim a tobą nie będą wrogie (antypatia, obojętność lub sympatia), to Hank się zgodzi (18).

W przeciwnym razie, gdy relacja będzie wroga, Hank odmówi (19), gdyż zapewne w pierwszej scenie wylałeś mu drinka. To odprowadzi do niewykonania misji, Anderson bowiem odejdzie i nie będzie możliwości odtworzenia przebiegu zbrodni (więcej informacji poniżej).

039

Jeżeli zebrałeś wystarczająco dużo dowodów (kluczowa tutaj będzie rekonstrukcja zdarzeń: 2 i 15), będziesz mógł złożyć raport porucznikowi (taka opcja pojawi się na ekranie gry) i przejść do kolejnego etapu, gdyż Connor wie, co się wydarzyło (23). Zanim jednak to zrobisz, możesz analizować inne poszlaki i dokładniej zbadać miejsce zbrodni.

W korytarzu - pomiędzy kuchnią a pokojem - znajdują się drzwi prowadzące na podwórko. Wyjdź na dwór. Przeanalizuj ślady butów na ziemi. W ten sposób zbadasz podwórko (20). Po powrocie do domu, idź korytarzem na wprost, a dotrzesz do łazienki. Sprawdź prysznic (21), aby zabrać figurkę (22).

Jeśli zebrałeś wszystkie wskazówki, porozmawiaj z Andersonem, aby zdać mu raport (24). Znajdziesz go w kuchni lub w salonie opartego o ścianę.

040

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Zakończenie: Znaleziono defekta - misja udana (28)

Zdanie raportu porucznikowi Andersonowi (24) polega na otworzeniu przebiegu zbrodni (25). W tym celu pomocne będą dowody, które do tej pory zebrałeś, a opisaliśmy je powyżej. Poniżej podajemy prawidłowe odpowiedzi, dzięki którym Hank zgodzi się z wersją wydarzeń zaproponowaną przez Connora.

  • w kuchni,
  • kijem,
  • android dźgnął ofiarę,
  • salonu,
  • nożem.

Odpowiadając zgodnie z powyższymi kwestiami dialogowymi, odtworzysz przebieg zbrodni (25). Teraz będziesz musiał dowiedzieć się, w jaki sposób android uciekł z miejsca zdarzenia. Podążaj za śladami niebieskiej krwi (26). Droga ucieczki prowadziła przez sufit. Wejście na strych (C) znajdziesz nad drzwiami do łazienki.

041

Najpierw jednak odsłoń zasłonkę (A) i dostrzeż na ścianie ślady po drabinie (B). Wówczas będziesz mógł wejść w interakcję z przejściem przez sufit (C) . Aby dostać się na strych, idź do kuchni, weź krzesło i zanieść je pobliże drzwi do łazienki. Następnie wejdź na górę.

Idź cały czas prosto, przechodząc pomiędzy meblami i odsłaniając zasłony. W ten sposób przeszukasz strych (27). Na końcu pomieszczenia odnajdziesz defekta (28), którego poszukiwałeś. Rozdział zakończy się, gdy dialog pomiędzy Connorem a mordercą dobiegnie końca.

W przypadku gdy nie wyjaśnisz zbrodni i tym samym nie znajdziesz defekta odpowiedzialnego za morderstwo, to nie zostanie odblokowany rozdział Przesłuchanie.

Zakończenie: Zbrodnia niewyjaśniona - misja nieudana (32)

Misję można nie zaliczyć na kilka sposobów:

  • zdasz raport porucznikowi Andersonowi (25), ale nie uda ci się odtworzyć przebiegu wydarzeń (29) - stanie się tak, jeśli ustalając przebieg wydarzeń, udzielisz błędnych odpowiedzi, . Hank zdenerwuje się i odejdzie.
  • skończy się czas (30), jeśli będziesz opieszale wykonywał czynności dochodzeniowe. Dojdzie do tego, jeśli nawet Hank zgodzi się i da ci więcej czasu (18), a wcześniej poprosisz go o to (17). Wówczas - pomimo wydłużenia czasu na czynności dochodzeniowe, nie zbierzesz dowodów, by zdać raport porucznikowi Andersonowi (25) - Hank odejdzie.
  • ta opcja będzie dostępna jeśli w scenie w barze wylałeś drinka Andersonowi. Wówczas porucznik będzie do ciebie wrogo nastawiony. Dlatego - prosząc go o więcej czasu (17) - Hank odmówi (19), gdyż będzie miał w pamięci wydarzenia z baru i zakończy śledztwo (31).

W przypadku gdy wyjaśnisz zbrodnię i znajdziesz defekta odpowiedzialnego za morderstwo, to zostanie odblokowany rozdział Przesłuchanie.

Wybór zakończenia będzie miał wpływ na dalszy przebieg historii oraz na relacje pomiędzy Connorem a Hankiem.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Far Cry 6 bez ray tracingu na konsolach - opcja dostępna tylko na PC

Na platformach PlayStation i Xbox liczy się wydajność.

Deathloop - Poradnik, Solucja

Jak zacząć, rozgrywka, walka, opis przejścia i tropy - poradnik do Deathloop.

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami