Gdy Sony ujawniło datę premiery God of War wraz z nowym zwiastunem, niektórzy miłośnicy serii odkryli zmiany w grafice między pierwszym a najnowszy trailerem, zarzucając twórcom „downgrade”. Jeden z artystów studia Sony Santa Monica przekonuje, że nie doszło do obniżenia jakości oprawy wizualnej.

Rafale Grassetti, artysta w studiu tworzącym God of War, skomentował temat na Twitterze i potwierdził, że istnieją drobne różnice, ale nie uważa, by nastąpiło znaczące obniżenie jakości całej oprawy.

„To, co się zmieniło, to wyłącznie kierunek padającego światła i mgła. Fragment zaprezentowany na E3 jest także obecny w grze, ale zostanie przedstawiony inaczej. Zrozumiecie, gdy zagracie w finalny tytuł. Jormungandr, Kraton i Arteus będą wyglądać tak samo, jak w trailerach” - przyznaje Grassetti w rozmowie z portugalskimi fanami.

Pierwszy gameplay God of War został zaprezentowany na targach E3 w 2016 roku:

W obszernych fragmentach poznaliśmy wówczas koncepcję twórców na nową część popularnej serii. Bohaterem jest oczywiście Kratos, a akcja rozgrywa się po wydarzeniach z God of War 3.

God of War ukaże się 20 kwietnia, tylko na PlayStation 4.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.