Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

God of War. Twórcy zaprzeczają, że doszło do obniżenia jakości grafiki

„Istnieją drobne różnice”.

Gdy Sony ujawniło datę premiery God of War wraz z nowym zwiastunem, niektórzy miłośnicy serii odkryli zmiany w grafice między pierwszym a najnowszy trailerem, zarzucając twórcom „downgrade”. Jeden z artystów studia Sony Santa Monica przekonuje, że nie doszło do obniżenia jakości oprawy wizualnej.

Rafale Grassetti, artysta w studiu tworzącym God of War, skomentował temat na Twitterze i potwierdził, że istnieją drobne różnice, ale nie uważa, by nastąpiło znaczące obniżenie jakości całej oprawy.

„To, co się zmieniło, to wyłącznie kierunek padającego światła i mgła. Fragment zaprezentowany na E3 jest także obecny w grze, ale zostanie przedstawiony inaczej. Zrozumiecie, gdy zagracie w finalny tytuł. Jormungandr, Kraton i Arteus będą wyglądać tak samo, jak w trailerach” - przyznaje Grassetti w rozmowie z portugalskimi fanami.

Pierwszy gameplay God of War został zaprezentowany na targach E3 w 2016 roku:

Zobacz na YouTube

W obszernych fragmentach poznaliśmy wówczas koncepcję twórców na nową część popularnej serii. Bohaterem jest oczywiście Kratos, a akcja rozgrywa się po wydarzeniach z God of War 3.

God of War ukaże się 20 kwietnia, tylko na PlayStation 4.

Read this next