Następna odsłona Assassin's Creed przeniesie akcję do Londynu - raport

AKTUALIZACJA: Ubisoft potwierdza.

Aktualizacja (03.12.2014): Ubisoft oficjalnie potwierdził projekt ujawniony przez Kotaku.

„To zawsze nieszczęśliwe, gdy wewnętrzne materiały, nieprzeznaczone do publikacji, wydostają się na światło dzienne” - napisano w oświadczeniu.

„Z zadowoleniem przyjmujemy oczekiwanie na nasze przyszłe tytuły, ale jest nam przykro, że te materiały koncepcyjne są teraz publicznie dostępne.”

„Nasz zespół w Quebecu pracował nad tym tytułem ciężko przez ostatnie lata i nie możemy się już doczekać, by oficjalnie pokazać efekty tej pracy w przyszłości.”

„Obecnie naszym priorytetem jest poprawienie wrażeń z rozgrywki dla posiadaczy Assassin's Creed Unity” - dodał przedstawiciel Ubisoftu.

*

Oryginalna wiadomość (02.12.2012): Następna odsłona serii Assassin's Creed przeniesie akcję do Londynu w epoce wiktoriańskiej i ukaże się jesienią przyszłego roku - informuje serwis Kotaku, powołując się na swoje źródła.

1

Podtytuł lub nazwa robocza nowej produkcji to podobno Victory, a platformy docelowe - PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Według niepotwierdzonych jeszcze doniesień, za główne prace odpowiada studio Ubisoft Quebec, a nie jak dotychczas - Montreal. Oddział w Quebecu stworzył wcześniej dodatki do Assassin's Creed 3 (Tyrania Króla Waszyngtona) i AC4 (Freedom Cry).

Kotaku donosi także, że będzie to jedyna nowa odsłona cyklu (w tym roku ukazały się dwie: Unity i Rogue). Wiele wskazuje więc na to, że seria porzuca platformy PlayStation 3 i X360.

Informacje należy oczywiście traktować jako nieoficjalne, ale cytowany serwis miał dotychczas wiarygodne źródło w Ubisofcie, trafnie donosząc o zapowiedziach Unity i Rogue. Dziennikarze Kotaku widzieli 7-minutowy materiał wideo z Victory, demonstrujący główne założenia prac. Artykuł okraszono kilkoma obrazkami.

Film przedstawiał podobno jedno z zabójstw, a gracz (najpewniej w roli asasyna) wspinał się na wieżę, walczył na dachu powozu i za pomocą wystrzeliwanego haka przemieszczał w kierunku celu, po czym wskoczył do odjeżdżającego pociągu - oczywiście na stóg siana.

Największe innowacje to wspomniane walki na pojazdach i hak, otwierający nowe możliwości poruszania się wewnątrz zadaszonych pomieszczeń.

Materiał wideo prezentował jednak ogólny koncept deweloperów i nie wiadomo jeszcze, które cele zostały zrealizowane. Całość powstała jednak na silniku gry (Anvil), co może sugerować, że prace są już dość zaawansowane.

2

Reklama

Skocz do komentarzy (15)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (15)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami