Nad Assassin's Creed 4: Black Flag pracuje osiem zespołów

AKTUALIZACJA: Drugi zwiastun, z polskimi napisami. I jeszcze raz pierwszy, też po polsku.

Aktualizacja: W sieci pojawił się drugi zwiastun, tym razem skupiający się na głównej postaci - Edwardzie Kenwayu. Dostępny jest w wersji z polskimi napisami, poniżej.

W polskiej wersji opublikowany został także pierwszy trailer, który „wyciekł” w sobotę.

Edward Kenway, pirat szkolony przez asasynów - Drugi, najnowszy zwiastun

Premierowy zwiastun

Oryginalna wiadomość: Osiem zespołów produkcyjnych zajmuje się pracami nad Assassin's Creed 4: Black Flag - poinformował wydawca.

Duże moce przerobowe nie powinny dziwić, jeśli weźmiemy pod uwagę rozmiar nowej gry - 50 lokacji, w tym trzy duże miasta oraz ogromny obszar oceanu, dostępny do eksploracji.

Jak dowiedział się Eurogamer, Black Flag powstaje od lata 2011 roku, równolegle z kończonym wtedy Assassin's Creed: Revelations.

Projektem zajmują się zespoły Ubisoft Montreal, Singapore, Sofia, Annecy, Kiev, Quebec, Bucharest oraz Montpelier, podczas gdy inne studia tworzyły Assassin's Creed 3.

- Pracujemy od lata 2011 roku - wyjaśnia Carsten Myhill, menedżer zajmujący się koordynacją prac nad zawartością gry. - Mamy dwa zespoły pracujące równolegle. Niektóre studia zajmowały się oboma projektami, a przed premierą angażujemy wszystkie dostępne środki - dodaje.

Ubisoft nie zdradził, czy obecnie prowadzony jest podobny proces wydawniczy. Oznaczałoby to, że w tym momencie powstaje już kolejna częścią serii. Jedno jest pewnie - Black Flag to pierwsza odsłona Assassin's Creed, która ukaże się także na konsolach nowej generacji.

- Pierwsze, co rzuci się w oczy, to jakość oprawy graficznej. Szykujemy też wsparcie dla możliwości nowego kontrolera PlayStation 4 - zdradza Myhill. - W przyszłości zaprezentujemy wszystkie szczegóły. Nowe opcje powstają z myślą o Dual Shock 4, ale spoglądamy także na inne kontrolery.

Jednak na pokazie gry w Londynie w zeszłym tygodniu, wydawca prezentował fragmenty rozgrywki, które przypominały raczej obecną generację.

- Jesteśmy na wczesnym etapie produkcji, dlatego gra tak wygląda - wyjaśnił Myhill. - Nie koncentrujemy się jeszcze na konsolach. Na razie przygotowujemy wersję PC, ale całość działa już na wszystkich platformach.

Reklama

Skocz do komentarzy (4)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami