Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sniper Ghost Warrior 3 - interfejs, kryjówka, umiejętności zwiadowcze

Wszystko o ekranie gry, bazie oraz specjalnych umiejętnościach.

Na tej stronie przedstawiamy kwestie związane z interfejsem gry, czyli wszystkim, co wyświetlane jest na ekranie podczas zabawy. Poruszamy także kwestię kryjówki oraz tego, co oferuje oraz umiejętności zwiadowczych, bardzo przydatnych podczas niemal każdej misji gry.


Ekran gry

W prawym dolnym rogu ekranu gry znajdziesz podstawowe informacje na temat ekwipunku i rozgrywki.

1. Szybkie leczenie - przytrzymaj domyślny klawisz, aby uleczyć postać.

2. Ilość amunicji - od góry: ilość amunicji w magazynku, ilość łączna posiadanej amunicji oraz informacja o trybie strzału (jeden nabój - tryb pojedynczy, trzy naboje - tryb ciągły)

3. Pasek poziomu wytrzymałości - po jego zużyciu postać przestanie biegać lub wstrzymywać oddech przy celowaniu ze snajperki.

4. Paski poziomu zdrowia - wskaźnik stanu życia postaci.

5. Paski poziomu pancerza - trzy paski zapełnione - 100% obrony, dwa paski - 60% obrony, jeden pasek - 30% obrony, niezapełnione paski - 0% obrony.

6. Poziom naładowania drona - jeżeli kwadraciki nie będą zapełnione, to nie będzie można użyć droga i trzeba poczekać na jego naładowanie.

7. Rodzaj używanej broni - podstawowa, dodatkowa lub boczna.

8. Pasek poziomu zużycia tłumika - jeżeli pasek jest pusty, to znaczy, że tłumik zużył się i nie będzie redukował odgłosu strzałów.

9. Postawa - stojąca, kucająca lub leżąca.


Kryjówka

Kryjówka to twoje schronienie i baza wypadowa na kolejne misje. Będziesz tutaj często wracał. W Kryjówce możesz odpocząć, stworzyć nowy sprzęt, uzupełnić amunicję i zakupić niezbędny ekwipunek. Wraz z każdym nowo odkrytym regionem będziesz miał do dyspozycji nowe schronienie. W każdej Kryjówce znajduje się:

  • Łóżko - służy do odpoczynku między misjami, regeneracji zdrowia i zmiany czasu gry.
  • Laptop - za jego pomocą wybierzesz misję do rozegrania.
  • Skrzynka z bronią - za walutę gry możesz zakupić nową broń, amunicję, gadżety i wyposażenie.
  • Warsztat - ma podobne zastosowanie jak Skrzynka z bronią, jednak zamiast waluty wykorzystać można zasoby zebrane podczas rozgrywki.
W każdej Kryjówce znajduje się łóżko, laptop, skrzynka z bronią oraz warsztat.

Umiejętności zwiadowcze

Opisane umiejętności zwiadowcze są dostępne od początku gry i nie potrzeba ich odblokowywać z poziomu Zdolności. Ich poznanie pomoże w eksploracji świata, w walce z przeciwnikami i radzeniu sobie na dzikich terenach Gruzji.

Zmysł zwiadowcy - podświetla najważniejsze przedmioty i postacie spotkane w świecie gry takie jak: łupy, zasoby, przedmioty kolekcjonerskie, informacje, ślady, tropy, wskazówki i przeciwników. Korzystanie z tego trybu ułatwia eksplorację i dostrzeżenie kluczowych elementów związanych z rozgrywką.

Oznaczanie wrogów - za pomocą broni w trybie celowania, drona, specjalnej amunicji i innych przedmiotów można oznaczyć przeciwników białą ikoną. Dzięki temu wiadomo gdzie znajduje się wróg i łatwiej zaplanować kolejny krok. Oznaczenia widoczne są również na mapie i minimapie.

Celowanie z karabinu snajperskiego - należy zwrócić uwagę na kilka czynników, które pozwolą oddać celny strzał z broni snajperskiej. Należy pamiętać o możliwości przybliżenia lunety oraz jej regulacji względem odległości do celu. Wstrzymanie oddechu pozwala na ustabilizowanie ruchu ręki podczas celowania - zwiększa to stabilność broni. Strzał należy oddać w momencie kiedy żółty okrąg zmieni się w czerwony - oznacza to oddanie celnego strzału.


Spis treści: Sniper Ghost Warrior 3 - Poradnik, Solucja

Zobacz też: Sniper Ghost Warrior 3 - podstawy i ekwipunek


Rozbrajanie min - w trybie Zmysłu zwiadowcy można dostrzec miny, które można rozbroić lub ominąć. Miny podświetlane są na czerwono wraz z okręgiem zasięgu strefy wybuchu. Podchodząc ostrożnie do miny (nie przekraczaj czerwonego okręgu!) można ją rozbroić uruchamiając minigrę - należy nacisnąć odpowiedni przycisk i puścić w momencie kiedy żółta kropka będzie w białej strefie.

Read this next