Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Projektant Bad Company 2 i BF3 "zaszokowany" jakością Battlefield 2042

David Goldfarb zabiera głos.

David Goldfarb, w przeszłości główny projektant Battlefield: Bad Company 2 i Battlefield 3, a także reżyser Payday 2, jest „zaszokowany” jakością Battlefield 2042.

Doświadczony deweloper przyznaje, ze sam nie grał w tytuł, ale zabrał głos na Twitterze po obejrzeniu jednego z materiałów wideo podsumowujących problemy ze strzelanką DICE.

„Mam kilka pytań. Naprawdę staram się zrozumieć, dlaczego podjęto niektóre z wyborów. Dlaczego nie ma mniejszych map dla piechoty? Czy liczba 128 graczy była tak ważna, że nie starczyło na nie miejsca? Dlaczego opublikowano całe mapy bez szczegółowej grafiki?” - zastanawia się twórca.

O tym filmie mowa

Dlaczego nikt nie kontruje tam jakości? Kto uznał, że takie wrażenia rozwiną sandboksowy charakter serii, honorując jednocześnie jej przeszłość? Jestem zaszokowany, że potknięto się przy tylu elementach, nawet zdając sobie sprawę z nacisków z góry” - dodał.

Zdaniem Goldfarba najlepszym wyjściem dla DICE byłoby teraz przygotowanie Battlefielda 2143, by za sprawą takiej futurystycznej produkcji odzyskać zaufanie fanów.

Deweloper opuścił studio w 2012 roku, by zająć się właśnie Payday 2. Obecnie jest dyrektorem kreatywnym w znacznie mniejszym The Outsiders, pracującym nad rytmiczną strzelanką Metal: Hellsinger.

Co interesujące, dorobku Goldfarba nie brakuje także w Battlefield 2042. W trybie Portal tej produkcji można bowiem znaleźć treści zarówno z Battlefield 3, jak i z Bad Company 2.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze