Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

EA kończy rozwój Battlefield 2042. Obecny sezon będzie ostatnim

Ale to nie koniec wsparcia gry.

Electronic Arts oficjalnie poinformowało, że kończy rozwój Battlefield 2042, a obecnie trwający siódmy sezon rozgrywek będzie ostatnim. Nie oznacza to jednak wyłączenia wsparcia gry, w której gracze wciąż będą mogli regularnie znaleźć nowe wydarzenia i wyzwania, a dodatkowo zespół nadal będzie zajmował się łataniem błędów.

Wraz z premierą Battlefield 2042 obiecaliśmy, że wprowadzimy do gry cztery sezony, zawierające nowe mapy, dodatkowych specjalistów, broń, pojazdy i nie tylko. W miarę wydawania kolejnych rozszerzeń stało się jasne, że wasz apetyt na grę jest znacznie większy” - napisali deweloperzy w oficjalnym liście do społeczności.

Chociaż tworzenie sezonów i nowej zawartości do Battlefield 2042 sprawiało nam ogromną przyjemność i napawało dumą, to nadszedł czas, aby spojrzeć w przyszłość. Oznacza to, że sezon 7 będzie ostatnim sezonem w grze. Po jego zakończeniu nadal będziemy wspierać grę wyzwaniami, wydarzeniami, trybami ograniczonymi czasowo i oczywiście stałą konserwacją, ale odchodzimy od wydawania kolejnych sezonów” - przekazali twórcy.

Zobacz na YouTube

Jednocześnie poinformowano, że do zespołu pracującego nad serią Battlefield dołączyło Motive Studio, które wcześniej stworzyło m.in. świetnie przyjęty remake Dead Space. DICE oczekuje, że talent kanadyjskich deweloperów i ich doświadczenie z silnikiem Frostbite pozwoli stworzyć w przyszłości jeszcze lepsze odsłony cyklu - zarówno wieloosobowe, jak i z kampanią dla pojedynczego gracza.

Battlefield 2042 to ważny rozdział w serii, którą wszyscy znamy i kochamy. Wasze opinie pomogły nam w stworzeniu czegoś wyjątkowego, a jednocześnie pozwoliły nam zbudować solidne fundamenty dla przyszłości serii. Battlefield to doświadczenie, w którym pasja społeczności jest równie istotna, co zespołowe taktyki i bitwy. Nie możemy się doczekać, aby powiedzieć więcej o tym, co będzie dalej” - podsumował w liście Byron Beede, główny menedżer marki Battlefield.

Read this next