Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Prezentacja grafiki i animacji Project Eternity w nowym dzienniku deweloperskim

Twórcy chcą jednak zachować ducha klasycznych gier RPG, m.in. Icewind Dale.

Twórcy klasycznej gry RPG - Project Eternity - opublikowali nowy film, w którym prezentują możliwości silnika graficznego, animację wody, roślinność oraz cykl dnia i nocy. Nad grą pracuje studio Obsidian Entertainment (Star Wars: KotOR 2, Fallout: New Vegas), a środki na produkcję zostały zgromadzone w Kickstarterze.

Project Eternity powstaje na silniku Unity. Projektanci chcą jednak zachować ducha klasycznych gier, tworzonych na Infinity Engine. Obsidian planuje odtworzenie klimatów znanych z Icewind Dale, ale z zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych, z dynamiczną wodą i oświetleniem.

Gra ukaże się w kwietniu 2014 roku, na PC, Maca i Linuksa. Jeszcze do niedawna RPG było najwyżej sfinansowanych projektem na Kickstarterze - do czasu sukcesu Torment: Tides of Numenera.

Ogólnym założeniem Project Eternity jest stworzenie gry RPG na wzór klasycznych produkcji, takich jak Baldur's Gate czy Icewind Dale. Gracz wykreuje główną postać, a w toku fabuły dołączą do niego dodatkowi bohaterowie. Obejmiemy kontrolę nad całą grupą, wydawanie rozkazów usprawni system aktywnej pauzy. Świat gry będzie przedstawiony w rzucie izometrycznym.

Wczoraj szef Obsidian, Feargus Urquhart w liście do Eurogamera napisał, że studio wciąż jest zainteresowane powrotem do świata Star Wars. Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords został wydany w 2005 roku.

O autorze

Awatar Redakcja

Redakcja

Eurogamer.pl

Bardzo lubimy pracę zespołową.

Komentarze