Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Posiadacze PS4 zapłaczą. God of War Ragnarok jest absolutnie ogromne

Aktualizacja: Komplet rozmiarów.

Aktualizacja: PlayStation Game Size opublikowało komplet rozmiarów God of War Ragnarok, w podziale na platformy i regiony. Informacje są wiarygodne - konto bazuje danych prosto z serwerów Sony.

Europa:

  • PS4: 118,519 GB (wersja 1.01)
  • PS5: 90-100 GB (dokładne dane wkrótce)

USA:

  • PS4: 106,9 GB (wersja 1.01)
  • PS5: 84 GB (wersja 1.001.000)

Dowiedzieliśmy się także, że preload plików powinien rozpocząć się już 2 listopada, co daje cały tydzień na pobranie plików produkcji, debiutującej 9 listopada.


Oryginalna wiadomość: God of War Ragnarok to ogromna produkcja, także pod względem zapotrzebowania na wolne miejsce na dysku twardym konsoli. W przypadku PlayStation 4 mowa o niemal 120 GB danych.

Zrzutem z ekranu instalacji pochwalił się fan z Brazylii o pseudonimie „NoeL”. To oficjalny rozmiar God of War Ragnarok na PS4. Nie ujawnię żadnych spoilerów, za długo czekałem na ten moment” - napisał.

Niecałe 120 GB to znaczny skok w porównaniu z poprzednią odsłoną serii, która zajmowała na starszej konsoli Sony około 35 GB - przed aktualizacjami. Pierwsze wieści na temat rozmiaru produkcji ujawniono już we wrześniu, gdy na karcie produktu w PlayStation Store wspomniano o „ponad 90 GB”.

Warto pamiętać, że gry na konsolach różnią się nieco rozmiarami, głównie ze względu na dostępne lokalizacje, pliki dźwiękowe i wersje przerywników. Można więc spodziewać się, że innych rejonach świata wymagania dla dysków twardych będą nieco inne, choć różnice będą zapewne nieznaczne.

Również w przypadku PlayStation 5 będzie najpewniej inaczej, ze względu na bardziej zaawansowane algorytmy kompresji danych. Nie zmienia to jednak faktu, że tytuł będzie jednym z największych od PlayStation Studios, nawet jeśli nie pobije NBA 2K23 czy Warzone.

„To wina grubego Thora” - komentuje jeden z fanów w serwisie Reddit. „Sam zajmuje 40 GB” - dodaje kto inny. W odpowiedzi na pytania graczy w wątku na Twitterze, „NoeL” nie ujawnia zbyt wiele, choć jego zdaniem gra działa równie dobrze, co God of War z 2018 roku - i wygląda lepiej.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze