Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Najnowsze rozszerzenie do Eve Online wprowadzi wsparcie dla DirectX 11

Ale DX9 pozostanie opcją dla słabszych PC.

Studio CCP Games ujawniło, że najnowszy dodatek do MMO Eve Online - Rubicon - rozszerzy możliwości silnika gry o wsparcie dla bibliotek graficznych DirectX 11.

Twórcy nie podali jeszcze żadnych konkretnych efektów, które pojawią się w kosmicznej produkcji. Poinformowano jedynie, że DirectX 11 będzie włączony domyślnie na systemach z kartami wspierającymi tę technologię. Reszta graczy pozostanie przy DX9.

Również minimalna konfiguracja sprzętowa bazować będzie na starszej wersji DirectX. Użytkownicy MMO nie będą musieli pobierać żadnych dodatkowych plików - klient gry zaktualizuje się wraz z dodatkiem.

Rubicon wprowadza nowe obszary do eksploracji i kolejną linię statków, które są podobno idealne do nawigacji i infiltrowania ogromnego uniwersum dostępnego w grze, składającego się z 8 tys. układów. Twórcy postawili na zawartość dla samotnych graczy i dla małych zespołów, dodając opcję szybkiego ataku. Dostępne będą także nowe, mobilne struktury.

Zbalansowano część elementów rozgrywki, w tym niektóre klasy statków kosmicznych: Maraudery, Electronic Attack Frigate, Interceptory i Interdictory. Dla początkujących graczy przygotowano system identyfikacji jednostek. Premiera 19 listopada.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze