Skip to main content

Lies of P - Klasztor Arche: wnętrze, most

Przechodzimy przez ostatnią część Klasztoru Arche.

Kontynuujemy przejście przez Klasztor Arche. Po przejściu przez wyrwę w Klasztorze i pokonaniu Laxasii przechodzimy przez pozostałą część budynku.


Na tej stronie:


Wnętrze Klasztoru Arche

Po odpoczynku przy Stargazerze na Moście Wniebowzięcia przejdź prosto i otwórz drzwi do komnaty. Znajdziesz tam Sophię w swojej prawdziwej formie.

Staniesz przed wyborem - możesz utrzymać ją przy życiu albo skrócić jej cierpienie. Jeśli zdecydujesz się na drugą opcję, Sophia podziękuje ci, po czym odda ci swoje ergo. Gdy je zbierzesz, twoje włosy zmienią kolor (jeśli wystarczająco dużo kłamałaś/kłamałeś), otrzymasz także gest „Prośba”, a na miejscu, w którym była, będzie leżeć płyta „Shadow Flower”.

Gdy podejmiesz decyzję, przejdź w lewo i wyjdź z komnaty. Dojdziesz do końca schodów - idź dalej, zabijając znajdujących się tam przeciwników. Uważaj, bo są dość silni. Następnie dojdź do końca korytarza i skręć w lewo, po czym aktywuj znajdujący się tam Stargazer.

Po odpoczynku przejdź dalej, kierując się na prawo i wejdź po znajdujących się tam schodach. Zabij dwóch przeciwników, po czym przejdź dalej.

W następnym pomieszczeniu znajduje się kolejny wytrzymały przeciwnik, oraz drugi, zionący ogniem i nakładającym efekt przegrzania.

Idź dalej. W pokoju na wprost (1) znajdziesz wytrzymałego przeciwnika oraz skrzynkę z kwarcem. Następnie skręć w prawo (2).

Zejdź po schodach i pokonaj dwóch przeciwników. Dojdziesz do pomieszczenia z dwoma wybuchającymi wrogami. Dodatkowo, gdy podejdziesz bliżej, ze schodów zejdzie kolejny wytrzymały wróg. Pokonaj ich, a następnie przejdź dalej i skorzystaj z drabiny znajdującej się po lewej stronie.

Po wejściu po drabinie przejdź prosto, po czym wejdź po schodach na górę. Następnie czeka cię przejście przez belki, na których znajdują się strzelający wrogowie. Najlepiej będzie przyciągnąć ich do siebie za pomocą Sznurka Marionetki. Gdy dojdziesz do końca, wejdź po drabinie na górę.

Idąc dalej, dotrzesz do kolejnego korytarza. Z prawej strony (3) znajduje się winda, która zaprowadzi cię do skrótu przy Stargazerze. Droga w lewo (4) prowadzi dalej.

Przechodząc dalej spotkasz Czerwoną Lisicę. Jeśli podarowałaś/eś Czarnemu Kotu dukatowy owoc, tu również dostaniesz tę możliwość. Ponownie, jeśli przekażesz Lisicy owoc, unikniesz walki. Jeśli jednak Czarny Kot został pokonany, Lisica będzie chciała się zemścić.

Przejdź przez drzwi znajdujące się za Lisicą. Spotkasz tam Geppetta zamkniętego w celi. Porozmawiaj z nim, by otrzymać klucz do przejścia w klasztorze Arche, który otworzy drzwi znajdujące się obok. Otwórz je i wejdź po drabinie, a następnie aktywuj kolejny Stargazer.


Wewnętrzny most Klasztoru Arche

Po odpoczynku przy Stargazerze przejdź w lewo, idąc po krawędzi muru. Na końcu krawędzi (5) znajduje się skrzynka, do której musisz przeskoczyć. Otrzymasz z niej amulet skrytobójcy. Następnie idź drogą z lewej (6).

Spotkasz tam silniejszego przeciwnika. Pokonaj go, a następnie przejdź na most. Po lewej stronie (7) leży skrzynka, w której znajdziesz amulet skoku +1. Uważaj jednak na przeciwnika ukrytego za skrzynkami. Po zebraniu amuletu idź w prawo (8).

Idź dalej i pokonaj przeciwników na drodze. Gdy wejdziesz po schodach, po prawej stronie znajduje się drabina odblokowująca skrót do Stargazera. Aktywuj go i przejdź dalej.

Natkniesz się na wytrzymałego przeciwnika, który używa pyłu nakładającego efekt zakłócenia. Pokonaj go, uważając na pasek stanu, najlepiej wyprowadzając pojedyncze ciosy, a otrzymasz kwarc, a następnie przejdź po metalowych belkach i skręć w lewo.

Po przejściu przez kolejny most po prawej (9) znajdziesz skrzynkę z mechanizmem legionu. Zbierz przedmiot, po czym idź w lewo (10).

Idąc dalej dojdziesz do kolejnego przeciwnika. Uważaj, bo po chwili dojdzie do niego drugi, strzelający pociskami z dystansu. Zabij ich obu, a następnie przejdź schodkami po lewej stronie i pójdź do pomieszczenia znajdującego się na końcu.

Gdy dojdziesz do pomieszczenia przypominającego kaplicę, idź przejściem znajdującym się obok ołtarza, a gdy wejdziesz na górę, aktywuj znajdujący się tam Stargazer. Dalsza droga prowadzi do areny walki z bossem - Simonem Manusem.

Gdy pokonasz Simona Manusa, wejdź na platformę znajdującą się na środku areny i zjedź na dół. Dzięki temu dojdziesz do miejsca pod Otchłanią i podejmiesz ostatnią decyzję w grze.

Gratulacje! Ukończyłeś/aś grę Lies of P.


Następnie: Lies of P - wszystkie zakończenia

Spis treści: Lies of P - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Lies of P - Wyrwa w Klasztorze Arche

Zobacz także