Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Lies of P - Wyrwa w Klasztorze Arche

Przechodzimy przez kolejny segment Klasztoru.

Kontynuujemy podróż przez Klasztor Arche w grze Lies of P. Po przejściu przez zewnętrzny mur klasztoru, wchodzimy do środka budynku.


Na tej stronie:


Wyrwa w Klasztorze Arche

Odpocznij przy Stargazerze i przejdź dalej. Dotrzesz do zamglonego pomieszczenia. Na górze możesz zauważyć bestię z mackami (1). Pokonaj ją, a następnie przejdź prosto lub w prawo - niezależnie od wyboru trafisz w to samo miejsce, ale radzimy pokonać przeciwników w obu pomieszczeniach - później i tak przyjdzie nam się z nimi zmierzyć.

W pomieszczeniach możesz natknąć się na wiszące korpusy (2), które spadną, gdy podejdziesz bliżej i zaczną cię atakować. Jest tam również kolejna bestia z mackami. Gdy dojdziesz do pomieszczenia łączącego oba przejścia, idź na wprost.

Zabij dwie marionetki znajdujące się w następnym pomieszczeniu. Idź do końca korytarza, a następnie wejdź na górę za pomocą drabiny po prawej (3).

Po wejściu zobaczysz na końcu przejścia przycisk do aktywacji skrótu (4). Naciśnij go, a następnie pójdź w prawo (5). Na samym końcu spotkasz wytrzymałego przeciwnika, który pilnuje skrzynki. Znajdziesz w niej mechaniczny zaszyfrowany pojemnik. Przejście z lewej (6) to główna droga.

Spotkasz na niej marionetkę błazna. Identyczna znajdowała się w podziemnym przejściu Pasażu Lorenziniego. Pokonaj ją, a następnie przejdź dalej i aktywuj dźwignię (7), która otworzy przejście na dole.

Zawróć i zejdź drabiną do pomieszczenia, w którym znajdowały się dwie marionetki. Brama po prawej stronie została otwarta. Przejdź dalej, a dojdziesz do kolejnego pomieszczenia, w którym zmierzysz się z drewnianą marionetką, znaną z Bagna Beznadziei. Gdy ją pokonasz, w nagrodę otrzymasz kwarc. Następnie wejdź po drabinie.

Wyjdziesz na zewnątrz. Idź dalej, a po chwili pojawi się motyl międzywymiarowy. Zdobędziesz z niego korbę zrównoważenia. Przechodząc dalej, zobaczysz, że z lewej strony zbliża się przeciwnik w kapeluszu. Gdy wyjdziesz na podest, klatki (9) wiszące obok otworzą się, wypuszczając przeciwników, dlatego gdy wróg będzie blisko, wychyl się by go sprowokować, a następnie cofnij się do miejsca z motylem, ponieważ razem z nim podbiegną do ciebie jeszcze dwa inne potwory.

Jest to zdecydowanie jeden z trudniejszych momentów przejścia, ale jeśli cofniesz się tuż pod drabinę, potwory powinny zacząć się wracać. Rozpraw się wtedy z przeciwnikiem w kapeluszu, a następnie wróć i dobij pozostałych wrogów. Gdy to zrobisz, wejdź po drabinie znajdującej się na końcu podestu.

Po wejściu wyżej na przejściu znajduje się jeszcze jedna klatka. Zabij bestię, która z niej wypadnie, a potem przejdź dalej. Dojdziesz do rozwidlenia dróg. Zejdź najpierw schodami w dół - znajdziesz tam przycisk do aktywowania drabiny, która prowadzi do Stargazera. Po lewej znajduje się silny przeciwnik oraz ampułka odporności na atrybuty, możesz więc pominąć ten fragment.


Droga do Sali Modlitw

Gdy aktywujesz skrót i odpoczniesz przy Stargazerze, wróć na górę i wejdź po schodach. Zabij znajdującego się tam strzelającego wroga, a następnie skręć w prawo. Uważaj na dwie kolejne klatki wiszące na górze. Gdy pokonasz już przeciwników, staniesz przed konstrukcją z belek. Nie schodź po drabinie! Zamiast tego przejdź po belkach na prawą stronę, a następnie zeskocz niżej, uważając oczywiście na przeciwników na belkach.

Będąc na dole, zeskocz na niższe piętro i zabij strzelających przeciwników. Przejście z tej strony ułatwi ci walkę. Następnie możesz przejść w lewo (10) i pozbyć się reszty potworów. Znajdziesz tam także skrzynkę z Amuletem Czerwonej Lisicy. Po wszystkim skręć w prawo (11).

Przechodząc dalej spotkasz dwóch przeciwników z pojemnikami na plecach. Pokonaj je, najlepiej rozbijając pojemnik, a następnie zejdź po drabinie.

Oprócz księżycowego kamienia pełni znajdziesz tam także most z pułapką. Przejdź pomiędzy płytami z kolcami, zatrzymując się pomiędzy nimi, a następnie pokonaj przeciwnika na końcu. W skrzynce znajdziesz kwarc. Pociągnij dźwignę, by wyłączyć pułapkę, a następnie wróć na górę.

Przejdź dalej. Dojdziesz do podestu, przy którym znajduje się drabina. Zanim jednak jej użyjesz, czeka cię walka z wytrzymałą bestią. Pokonaj ją jak najszybciej, zanim zdąży się wzmocnić. Gdy ją zabijesz, otrzymasz mechanizm legionu. Następnie wejdź na górę.

Wyżej znajdziesz kolejną drabinę, po której należy wejść. Idąc dalej zobaczysz windę, z której skorzystaj. Gdy wjedziesz na górę, aktywuj Stargazer po prawej stronie, a następnie otwórz drzwi - czeka cię tam walka z Laxasią.


Następnie: Lies of P - Klasztor Arche: wnętrze, most

Spis treści: Lies of P - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Lies of P - Klasztor Arche: zewnętrzny mur

Read this next