Lies of P - Wyrwa w Klasztorze Arche
Przechodzimy przez kolejny segment Klasztoru.
Kontynuujemy podróż przez Klasztor Arche w grze Lies of P. Po przejściu przez zewnętrzny mur klasztoru, wchodzimy do środka budynku.
Na tej stronie:
Wyrwa w Klasztorze Arche
Odpocznij przy Stargazerze i przejdź dalej. Dotrzesz do zamglonego pomieszczenia. Na górze możesz zauważyć bestię z mackami (1). Pokonaj ją, a następnie przejdź prosto lub w prawo - niezależnie od wyboru trafisz w to samo miejsce, ale radzimy pokonać przeciwników w obu pomieszczeniach - później i tak przyjdzie nam się z nimi zmierzyć.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-395.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
W pomieszczeniach możesz natknąć się na wiszące korpusy (2), które spadną, gdy podejdziesz bliżej i zaczną cię atakować. Jest tam również kolejna bestia z mackami. Gdy dojdziesz do pomieszczenia łączącego oba przejścia, idź na wprost.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-396.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Zabij dwie marionetki znajdujące się w następnym pomieszczeniu. Idź do końca korytarza, a następnie wejdź na górę za pomocą drabiny po prawej (3).
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-397.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Po wejściu zobaczysz na końcu przejścia przycisk do aktywacji skrótu (4). Naciśnij go, a następnie pójdź w prawo (5). Na samym końcu spotkasz wytrzymałego przeciwnika, który pilnuje skrzynki. Znajdziesz w niej mechaniczny zaszyfrowany pojemnik. Przejście z lewej (6) to główna droga.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-398.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Spotkasz na niej marionetkę błazna. Identyczna znajdowała się w podziemnym przejściu Pasażu Lorenziniego. Pokonaj ją, a następnie przejdź dalej i aktywuj dźwignię (7), która otworzy przejście na dole.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-399.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Zawróć i zejdź drabiną do pomieszczenia, w którym znajdowały się dwie marionetki. Brama po prawej stronie została otwarta. Przejdź dalej, a dojdziesz do kolejnego pomieszczenia, w którym zmierzysz się z drewnianą marionetką, znaną z Bagna Beznadziei. Gdy ją pokonasz, w nagrodę otrzymasz kwarc. Następnie wejdź po drabinie.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-400.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Wyjdziesz na zewnątrz. Idź dalej, a po chwili pojawi się motyl międzywymiarowy. Zdobędziesz z niego korbę zrównoważenia. Przechodząc dalej, zobaczysz, że z lewej strony zbliża się przeciwnik w kapeluszu. Gdy wyjdziesz na podest, klatki (9) wiszące obok otworzą się, wypuszczając przeciwników, dlatego gdy wróg będzie blisko, wychyl się by go sprowokować, a następnie cofnij się do miejsca z motylem, ponieważ razem z nim podbiegną do ciebie jeszcze dwa inne potwory.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-401.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Jest to zdecydowanie jeden z trudniejszych momentów przejścia, ale jeśli cofniesz się tuż pod drabinę, potwory powinny zacząć się wracać. Rozpraw się wtedy z przeciwnikiem w kapeluszu, a następnie wróć i dobij pozostałych wrogów. Gdy to zrobisz, wejdź po drabinie znajdującej się na końcu podestu.
Po wejściu wyżej na przejściu znajduje się jeszcze jedna klatka. Zabij bestię, która z niej wypadnie, a potem przejdź dalej. Dojdziesz do rozwidlenia dróg. Zejdź najpierw schodami w dół - znajdziesz tam przycisk do aktywowania drabiny, która prowadzi do Stargazera. Po lewej znajduje się silny przeciwnik oraz ampułka odporności na atrybuty, możesz więc pominąć ten fragment.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-402.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Droga do Sali Modlitw
Gdy aktywujesz skrót i odpoczniesz przy Stargazerze, wróć na górę i wejdź po schodach. Zabij znajdującego się tam strzelającego wroga, a następnie skręć w prawo. Uważaj na dwie kolejne klatki wiszące na górze. Gdy pokonasz już przeciwników, staniesz przed konstrukcją z belek. Nie schodź po drabinie! Zamiast tego przejdź po belkach na prawą stronę, a następnie zeskocz niżej, uważając oczywiście na przeciwników na belkach.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-403.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Będąc na dole, zeskocz na niższe piętro i zabij strzelających przeciwników. Przejście z tej strony ułatwi ci walkę. Następnie możesz przejść w lewo (10) i pozbyć się reszty potworów. Znajdziesz tam także skrzynkę z Amuletem Czerwonej Lisicy. Po wszystkim skręć w prawo (11).
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-404.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Przechodząc dalej spotkasz dwóch przeciwników z pojemnikami na plecach. Pokonaj je, najlepiej rozbijając pojemnik, a następnie zejdź po drabinie.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-405.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Oprócz księżycowego kamienia pełni znajdziesz tam także most z pułapką. Przejdź pomiędzy płytami z kolcami, zatrzymując się pomiędzy nimi, a następnie pokonaj przeciwnika na końcu. W skrzynce znajdziesz kwarc. Pociągnij dźwignę, by wyłączyć pułapkę, a następnie wróć na górę.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-406.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Przejdź dalej. Dojdziesz do podestu, przy którym znajduje się drabina. Zanim jednak jej użyjesz, czeka cię walka z wytrzymałą bestią. Pokonaj ją jak najszybciej, zanim zdąży się wzmocnić. Gdy ją zabijesz, otrzymasz mechanizm legionu. Następnie wejdź na górę.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/lies-of-p-407.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Wyżej znajdziesz kolejną drabinę, po której należy wejść. Idąc dalej zobaczysz windę, z której skorzystaj. Gdy wjedziesz na górę, aktywuj Stargazer po prawej stronie, a następnie otwórz drzwi - czeka cię tam walka z Laxasią.
Następnie: Lies of P - Klasztor Arche: wnętrze, most
Spis treści: Lies of P - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Lies of P - Klasztor Arche: zewnętrzny mur