Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hitman ukaże się 31 stycznia w wydaniu pudełkowym

Zbiorczy zestaw.

Kompletny pierwszy „sezon” najnowszej odsłony serii Hitman zadebiutuje w zbiorczym wydaniu pudełkowym na początku przyszłego roku. Datę premiery wyznaczono na 31 stycznia.

Agent 47 w Marrakeszu

Platformy docelowe to PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Wydanie płytowe obejmie wszystkie sześć odcinków, prolog oraz bonusowe DLC (do ściągnięcia) do gry, jak trzy misje z „letniego” epizodu dodatkowego, ścieżkę dźwiękową czy materiały wideo zza kulis produkcji.

„Zestaw zawiera wszystko, czego nauczyliśmy się, co dopracowaliśmy i zaktualizowaliśmy przez dziesięć miesięcy trwania pierwszego sezonu” - zapewnia Hannes Seifert, szef odpowiedzialnego za prace studia Io-Interactive. „Specjalnie dla fanów czekających na takie wydanie przygotowaliśmy pudełko typu steelbook.”

Zobacz: Hitman - poradnik i opis przejścia

Posiadacze wersji cyfrowych także będą mogli pobrać dodatkowe DLC, od 31 stycznia. Tego dnia do sprzedaży trafi też uwzględniony w zestawie pudełkowym Requiem Blood Money Pack, dodawany wcześniej tylko do zamówień przedpremierowych.

Najnowszy odcinek, z akcją w Bangkoku, zadebiutował 16 sierpnia. Kolejny, piąty epizod - jeszcze bez daty premiery - przeniesie akcję w nieco mniej egzotyczne Stany Zjednoczone.

„Sezon” finiszował będzie w Japonii. Warto przypomnieć, że Hitman nie zakończy się najpewniej na jednej serii, a plany twórców zakładają trzy cykle odcinków.

Nie jest obecnie jasne, co dokładnie twórcy planują na kolejne sezony, ale można domyślać się, że konieczne będzie ponowne zakupienie przepustki, upoważniającej do pobierania nowych treści - lub raz jeszcze poczekanie na zbiorcze wydanie pudełkowe.

Decyzja o takim podziale najnowszego Hitmana spotkała się ze sporą krytyką wkrótce po ogłoszeniu w styczniu, lecz teraz emocje nieco już opadły.

Poza dużymi lokacjami twórcy regularnie publikują też inną zawartość: aktualizacje z wyzwaniami i atrakcjami „na żywo” czy też specjalne „wydarzenia” i znikające cele, dostępne tylko przez określony czas.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze