Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gran Turismo 7 - najlepsze ustawienia i asysty

Jakie wspomaganie ustawić.

Gran Turismo 7 nie jest stuprocentowym symulatorem, lecz z pewnością jest bardziej realistyczną grą niż zręcznościowe produkcje wyścigowe.

Twórcy przygotowali szereg asyst i ułatwień, które mogą pomóc początkującym i pozwolić im dobrze się bawić. Warto jednak zaznaczyć, że asysty - szczególnie ABS - mogą sprawić, że model jazdy wyda się dziwnie sztywny.

Dlatego też postanowiliśmy wymienić najlepsze naszym zdaniem ustawienia wspomagania, które możesz zawsze zmieniać przed wyścigiem.

  • Kontrola trakcji (TCS): 1/5
  • ABS: Słabe
  • Autopilot: Wyłączono
  • Linia pomocnicza: dowolna (nie ma wpływu na model jazdy)
  • Wskaźnik hamowania / strefa hamowania: dowolne (bez wpływu na model jazdy)
  • Automatycznie wracaj na tor: dowolne (bez wpływu na model jazdy)
  • Aktywne zarządzanie stabilnością (ASM): Wyłączono
  • Pomoc w kierowaniu: Wyłączono

Warto wspomnieć o kilku ustawieniach oddzielnie. ABS pomaga w hamowaniu. Gdy jednak ustawisz go na silniejszym poziomie, nie będziesz mógł płynnie wchodzić w zakręty i ich pokonywanie będzie nieco wolniejsze niż przy wyłączonym ABS, albo Słabym.

TCS w ogóle nie warto ustawiać na poziomie powyżej 2, co zrozumiesz, gdy tylko wykonasz parę testów. Szybkie zakręcanie przy dużej kontroli trakcji jest wyjątkowo niewygodne.

Pomoc w kierowaniu warto włączyć tylko, jeśli Gran Turismo 7 to twoja pierwsza gra wyścigowa od lat. Po paru wyścigach spróbuj jednak wyłączyć tę opcję, by zyskać po prostu większą kontrolę nad autem.

Następnie: Gran Turismo 7 - zmniejszanie PO: jak dostosować moc

Spis treści: Gran Turismo 7 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Gran Turismo 7 - jak zdobywać nowe samochody

O autorze
Komentarze