Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fani tworzą remake Resident Evil w Unreal Engine 5

Zombie wyglądają jak żywe.

Zespół fanów postanowił odtworzyć pierwszą część Resident Evil na Unreal Engine 5. Projekt nie ma jeszcze daty premiery, ale już teraz prezentuje się świetnie.

Remake Resident Evil stworzony przez Capcom do dziś wygląda rewelacyjnie, jednak prerenderowane tła nie zostały w nim stworzone od podstaw, a podniesiono jedynie ich rozdzielczość. Efekt jest zadowalający, ale nie idealny. Chcą to zmienić fani, którzy tworzą własny remake w oparciu o najnowszą wersję gry.

Biohazard RE1 Classic Edition powstaje na Unreal Engine 5 i robi piorunujące wrażenie. Nadal mamy do czynienia ze statecznymi ujęciami kamer, ale grafika wznosi produkcję na wyższy poziom. Zachwyca przede wszystkim niesamowita dbałość o najmniejsze detale, genialna gra świateł oraz wyjątkowo płynna animacja.

Gameplay również ma być zbliżony do oryginału, choć doczeka się kilku usprawnień, takich jak znana z Resident Evil 3 mechanika uników czy latarka. Nadal będziemy jednak przeczesywać mroczną posiadłość w poszukiwaniu kluczy, rozwiązywać zagadki i zarządzać ekwipunkiem.

Warto wspomnieć, że można obecnie kupić 11 gier z serii, w tym oficjalny remake Resident Evil, za nieco ponad 137 zł.

O autorze

Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News & Content Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty.

Komentarze