Hitman 3 - Dartmoor: Find a case file - teczka z aktami Arthura Edwardsa, kod do sejfu, tokeny

Wyjaśniamy, jak zdobyć dokumenty Arthura Edwardsa podczas misji Death in the Family (Dartmoor, Anglia). Zagadka z sejfem. Gdzie zdobyć tokeny.

Misja Death in the Family - rozgrywająca się w Dartmoor, w Anglii - składa się z dwóch części: zlikwidowania Alexy Carlisle i zdobycia teczki z aktami Arthura Edwarda. Na tej stronie wyjaśnimy, jak zdobyć ważne dokumenty w Hitman 3.

Teczkę z aktami Arthura Edwarda można zdobyć na trzy sposoby:

Przekazanie dokumentów przez Alexę Carlisle (po zakończeniu śledztwa)

Doprowadzając sprawę śmierci Zacharego Carlisle do końca i informując Alexę o wynikach, możesz przekonać madame Carlisle, by przekazała ci teczkę z dokumentami Arthura Edwarda. Na stronie: Hitman 3 - Dartmoor: Means, Motive and Opportunity - śledztwo, cel Alexa Carlisle wyjaśniamy, jak to zrobić.

Rozwiązanie zagadki z sejfem

W gabinecie Alexy Carlisle (Alexa Carlisle's Office; poziom 2) znajduje się sejf, w którym leżą akta, których poszukujesz.

082

Sejf ukryty jest za obrazem (1). Aby przesunąć malowidło, naciśnij przycisk (2) umieszczony na fotelu. Aby otworzyć skrytkę, musisz wpisać odpowiedni kod.

083

Kluczem do rozwiązania zagadki są symbole umieszczone nad sejfem (3) - jest to kolejność wpisywanego kodu. Każda ikona symbolizuje miejsce, gdzie ukryte są cyfry składające się na kod.

084
  • 1 - odnajdziesz tę cyfrę przed zegarem, który stoi na komodzie.
085
  • 9 - umieszczona jest na ścianie za lunetą, która znajduje się na antresoli.
086
  • 7 - cyfr umieszczona jest w kominku, nad paleniskiem.
087
  • 5 - znajduje się na ścianie, nad porożem łosia, które wisi nad drzwiami.

Kod do sejfu to: 1975.

Zdobycie dwóch tokenów

Zdobycie dwóch tokenów, które posiadają dwie osoby przebywające w posiadłości, zapewni ci dostęp do akt Arthura Edwardsa. Wystarczy, że je pozyskasz, a cel misji, czyli odnalezienie teczki z aktami, zostanie automatycznie zrealizowany.

088

O tej możliwości dowiesz się, podsłuchując rozmowę ochroniarzy - zwróć uwagę na fioletową ikoną nad ich głowami.

Aby zdobyć tokeny, musisz obezwładnić dwa postacie - kamerdynera Fernsby'iego i Rebeccę Carlisle - i zabrać im te przedmioty.

089
  • Ferbsby (4) przemieszcza się przede wszystkim po najniższym poziomie posiadłości. Powal go w takim miejscu, gdzie nikt cię nie zobaczy. Dobra okazja do obezwładnienia tej postaci nadarzy się, gdy kamerdyner będzie wchodził po schodach.
090
  • Rebecca Carlisle (5) spaceruje pomiędzy Sitting Room a Throphy Room (poziom 0). Dobrym miejscem do powalenia kobiety jest łącznik pomiędzy tymi pomieszczeniami. Co prawda, przebywa tam sprzątaczka (6), której musisz pozbyć się najpierw (schowaj jej ciało w szafie). Do zwabienia tych osób możesz użyć gramofonu, który - podobnie jak szafa - również znajduje się w łączniku.
091

Następnie: Hitman 3 - Berlin: dotarcie na teren dyskoteki, mapa, cel

Spis treści: Hitman 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Hitman 3 - Dartmoor: A Day to Remember - cel Alexa Carlisle

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami