Ghost of Tsushima będzie przystępną grą - zaoferuje poziomy trudności

Przygoda dla każdego.

Aby jak najwięcej graczy mogło cieszyć się nadchodzącym Ghost of Tsushima, studio Sucker Punch zdecydowało się na przygotowanie kilku poziomów trudności.

- Jeśli gra będzie za łatwa i chcesz uzyskać bardziej wymagające doświadczenie, możesz podnieść sobie poprzeczkę. Z kolei jeśli jest za trudna, obniżasz poziom - powiedział dyrektor kreatywny projektu, Jason Connell, w wywiadzie dla The Washington Post.

- Staramy się przypaść do gustu jak największej liczbie graczy - dodał.

Connell nie ujawnił, ile poziomów trudności przygotowano, ale podkreślił, że Sucker Punch postarało się znaleźć doskonały balans, aby tytuł spodobał się zarówno hardcorowym, jak i mniej doświadczonym graczom.

got2

Odnośnie poziomu trudności, warto wspomnieć, że bohater Ghost of Tsushima może zginąć od kilku ciosów. Z pokazu rozgrywki wiemy jednak, że samuraj równie szybko potrafi uporać się z przeciwnikami. Premiera gry 17 lipca, na PS4.

Źródło: The Washington Post

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami