Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut potwierdzone na PC. Znamy datę premiery

Podstawka i dodatki.

Plotki okazały się prawdziwe. Ghost of Tsushima Director’s Cut ukaże się na PC. Premiera 16 maja.

Wersja reżyserska w tytule oznacza kompletne wydanie: otrzymamy podstawową produkcję, rozszerzenie Iki Island oraz kooperacyjny tryb Legends. Za konwersję odpowiada studio Nixxes, które Sony przejęło kilka lat temu specjalnie z myślą o takich zadaniach.

Deweloperzy poświęcili podobno cały rok na przeniesienie autorskiego silnika studia Sucker Punch na komputery osobiste, uzupełnionego oczywiście o opcje, których na PC zabraknąć nie może, jak odblokowana liczba klatek na sekundę, szereg ustawień graficznych czy sterowanie myszą i klawiaturą.

Zobacz na YouTube

Do tego wsparcie dla szerokokątnych monitorów, obsługa technik skalowania Nvidia DLSS 3, AMD FSR 3 i XeSS, wygładzanie krawędzi Nvidia DLAA i FSR 3 Native AA, zmiana obłożenia przycisków kontrolera i tak dalej.

Zamówienia przedpremierowe powinny być już dostępne na Steamie i w Epic Games Store, z ceną na poziomie 259 złotych. Preorder obejmuje kilka bonusów, jak konik w trybie Nowej Gry Plus i wcześniejsze odblokowanie niektórych elementów kosmetycznych.

Nie zabraknie nawet Trybu Kurosawy, który zmienia grafikę na czerń i biel z filmowym ziarnem, a wersję dźwiękową przełącza na japońskie głosy z angielskimi napisami.

„To pierwszy taki przypadek dla Sucker Punch - wszystkie nasze poprzednie gry pozostają na wyłączność konsol, więc jesteśmy tym wszystkim podekscytowani, a Nixxes było właściwym zespołem do realizacji projektu” - zapewnia Brian Fleming, współzałożyciel studia. „Mając ich na pokładzie wiedzieliśmy, że rezultaty będą po prostu niesamowite! A teraz wybaczcie, ale lecę zamówić szerokokątny monitor!”.

Read this next